Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Lisa - 7 januari 2016 21:36

Kolla så gulligt. <3

Ernst ligger hos Viggo. ;)


Har väl inte särskilt mycket nytt å komma med.
Var på cirkelträningen i kväll men mycket mer vettigt kan jag inte skryta med att ha ägnat mej åt alls.
Ganska skönt.
I morron planerar jag dock att ta tag i det del av hall-kaoset som jag kan åtgärda å hoppas på å få det lite snyggare å mer ordningsamt.
(Både min å Viggos mössa är puts väck..?!)

Ledighetskommitén ska nu forsätta å maraton-kolla på How to get away with murder(det går verkligen inte å sluta!) å så hörs vi i morron igen! ;)

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 7 januari 2016 16:38

Jurrasic park har intagit vardagsrummet! ;)

Av Lisa - 7 januari 2016 12:49

Blekinge var sist ut.

I dag verkar dock snön ha hittat hit! :)

Jippi säger vi som fortfarande har jullov! :)

Av Lisa - 7 januari 2016 10:49

Det här är vår hall.

 

Det ser ungefär ut som här bor minst det dubbla mot vad det gör.

Både jag å Martin har flertalet skor å Viggo har en förkärlek till jackor(tunna sommarvarianter å de med skinn i synnerhet) å det känns som att hur många lösningar vi än har så räcker det ändå inte till för å ha ordning.


Just nu inbillar jag mej att en ny, större byrå skulle göra susen.


En sån här har jag siktat in mej på närmare bestämt. :)


 


Tänk vad skönt med en byrå där man får ner alla termobyxor å extrakläder åtminstone?

De två Malm-byråer som står där nu rymmer typ ett plagg per låda.



Drömmen är egentligen någon stor garderobslösning, men utrymmet tillåter nog inte det, vill ju inte att det ska bli för smalt heller.


Hur löser ni sånt här?

Har ni några bra lösningar som gör hallen lättöverskådlig?

Ställer ni undan å rensar säsongsvis?


Vill så gärna att det ska kännas inbjudande att gå in i hallen å inte bara få ett stress å kaos-intryck. :)




Av Lisa - 7 januari 2016 09:30

Bonus-ledig.
Yej! ;)

Jag har mer levande växter här hemma än nånsin.
Tycker det är himla fint. ;)

Hoppas jag kan få in rutin på å vattna dem så de överlever. ;P

I dag har vi inga större planer alls men jag tänker mej mest gå hemma å pula å mysa.
Spela spel å hänga med den,just nu, väldigt mysiga snart-åttaåring! ;)

Först blir det dock frukost å sen en kopp kaffe till framför Nyhetsmorron! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards