Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Lisa - 3 juni 2015 20:26

Mellan hopp å förtvivlan.
Ups and downs.

Livets tvära kast.
Å i kväll skålar vi i bubbel å firar! :)

(Å vet ni? Växthuset kommer redan på måndag! :))

Av Lisa - 3 juni 2015 19:29

Provade en ny runda å fick i hop 3,8 km.

Jag hade håll hela tiden å det var svin-tungt men nu är det gjort! ;)

Av Lisa - 3 juni 2015 16:13

Här sitter jag å känner mej risig.

Lånade en allergitablett av Martin i morse å ögonen känns en anigens bättre.
Men tröttheten.
Den består.

Tänkte fixa lite middag här nu å sen ska jag sparka ut mej själv på en löptur.
Jag har ingen större lust egentligen.
Men jag måste komma i gång igen.
Känna endorfinernas verkan å förhoppningsvis känna mej taggad till mer motion resten av veckan.
Hoppas Viggo vill sällskapa med cykeln även fast regnet kommer å går hela tiden...

Lite uppryckning nu tack.
Vet inte vad som kommit över mej alltså..!
Orkar ingenting å känner inte för nått...

Av Lisa - 3 juni 2015 07:43

Sugrörsdricka till frukost?

Jojjomensan.
I dag är det den desperata stilen.
Blodsockerfalls-varningar kräver sina medel...

Hoppas han piggar på sej under dagen.

Nu blir det lite jobb!
Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards