Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Lisa - 25 mars 2014 22:27

Med ömmande muskler å ömmande fötter(jag må älska tygskor, men en hel dag är inte så lyckat har jag märkt.) aka jag äntligen lägga mej.
Ska bli så skönt å sova. :P

I morron kör vi på en till, kort, arbetsdag i hemtjänsten innan vi tar helg. :)
På kvällen ska Viggo äntligen få testa på pingis-träning å vi har hela eftermiddagen tillsammans innan dess! :)
Låter bra va? :)
Vi ses då!
Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 25 mars 2014 18:39

Vadå trött-look?

Det har verkligen varit en bra arbetsdag(bortsett från magknips-incidenten som kommer förfölja mej för evigt!).
Jag har jobbat i hop med en sån där rätt-person-på-rätt-plats som inger hopp om mitt yrke.
Hoppas det funkar lika bra i morron!

Gasade direkt efter jobbet till min SG på akupunktur å sen vidare upp för å hämta barnen hos M å P.

Den äldsta av dem välkomnade mej med sitt tråkigaste sexårs-humör å när Leo stämde in i pyladet gick energin ur mej.

Fler som är trötta. <3


Halv åtta hoppas jag kunna mobilisera nån slags ork å genomföra kvällens tabata. :)

Sen ska jag däcka under täcke å extra pläd! :)

Nu orkar jag jobba igen.
Men när får jag tillbaka energin till mer?

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
Av Lisa - 25 mars 2014 11:36

Jag hade hunnit bli efterlyst innan jag hittade till lokalen i morse.
Jag var i god tid, men jag å lokalsinne alltså, vi är inte vänner. :)
Åker dubbelrunda med världens snällaste å morronens enda kris har varit ett akut magknip hemma hos en vårdtagare.
Jag har funderat lite på det där, vad man gör om man måste gå på toa när man är ute såhär?
Nu vet jag, man håller sej tills man blir kallsvettig å paniken är nära å sen praktiseras nöden har ingen lag. :P

Det ska va jag som råkar ut för sånt här. :)
Men nu vet jag att stadig frukost kl. 6 kombinerat med mensvärk inte är å föredra när man ska jobba ute. :)

Det var förmiddagens rapport det! :)

Vi hörs senare. :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 25 mars 2014 05:59

Frukost! :)

Tisdag.
Då kör vi! :kr

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards