Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Lisa - 16 juni 2012 23:35

Jobb tio timmar sen altanhäng med de bästa grannarna, det är vad man orkar en lördag som denna. :D

Kort tur i morron på jobb sen två dagars ledigt innan sista rycket.

Tre dagar på jobbet sen semester! :D

Nu går jag å lägger mej i jordgubbsdoftande rena lakan. :P

Natti natti!

Av Lisa - 16 juni 2012 13:30

Här är jag.

Mitt i jobbhelgen.

Kväll i går å delad dag i dag(alltså både morron å kväll...!).

Inte så illa som det låter alls utan det har varit en prima arbetsdag so far. :)


Har hämtat upp Viggo från Majas barnkalas å ska försöka få i mej lite mat å duscha innan det bär av igen.

I morron slutar jag redan två så då får jag får träffa mannen min lite.

Barnen å jag ska va lediga måndag å tisdag så jag får min helg då. :D


Stressen från gårdagen gnager än å jag låg vaken till efter tolv å snurrade å la upp strategier.

Hoppas semestern kan lugna ner mej lite, för det börjar bli lite to much här.

Drömmer till å med mardrömmar när jag väl har somnat å det tyder på overload för min del.


Vi hörs i kväll!

Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards