Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lisa - 26 mars 2011 19:42

Jag å Viggo har verkligen legat i sängen hela dagen.

Vi har sovit å kollat på film.

Man hinner med en hel del filmer under så många timmar kan jag meddela.

Vi har sett Bamse, Emil, Shrek å Saltkråkan.

Han har slutat kräkas men fått feber istället. Tre munnar risifrutti å sen en Piggelin till å vatten å lite cola är allt han har ätit på hela dagen.

Min stackars pojke, så liten å ynklig.

Nu ligger han nerbäddad i vår säng för natten å det kommer nog inte dröja så länge innan jag joinar honom där igen.

Leo är lite orolig i magen, men äter å vill bara ha mer.

I morron är han nog som vanligt, för då ska han få normala mängder så han slipper va hungrig.


Mej själv är det väl inte så mycket med nu heller.

Masade mej ur sängen en stund vid halv sex, gick ut med lite sopor å gjorde i allafall lite nytta.

Det kryper i hela kroppen på mej, viljan finns men inte orken.

Men det jag lider mest av just nu är nog ändå kaffeabstinens. :P

Jag har inte ens vågat mej på det i dag.

En hel dag utan kaffe, undrar när det hände sist? Om det ens har hänt innan.? :D


Nu ska jag ta en dusch innan det blir sängen som får sej ett besök igen.


I morron blir en bättre dag..! :)

Av Lisa - 26 mars 2011 13:02

Hugedamej.

Vilket skräp!


Martin har fortfarande undgått att smittas.

Leo har inte kräkts sen i går, men är sliten å trött å hungrig.

Han har fått i sej å fått behålla ersättning i flera omgångar, men han vill ju ha mer mat.

Viggo å jag har legat i dubbelsängen å kräkts i kapp hela natten.

Jag kräktes sista gången vid fyra medans Viggo inte har fått behålla nått på hela morronen å förmiddagen heller.

Nu har han dock ätit en isglass å durckit lite cola å än så länge har inget kommit upp.

Jag har ätit två rostade mackor å en Apelsin MER(typ GI-värde en miljon) men är totalt utmattad å har både sovit en omgång med med Viggo å ligger fortfarande kvar i sängen med nerdragna persienner.

Å på Bergsgatan hos vår Stina är det också sjukstuga. :(


Jag håller snart på å bli galen.

Solen strålar utanför å jag hade planer för denna lördagen å så blir det inget alls gjort.

Kräkas är verkligen fruktansvärt men orkeslösheten å bristen på energi är banne mej värre.

Jag hatar det.

Tur att Martin är frisk.

Han har tvättat hela natten, sängkläder å handdukar, nu som först börjar vi se slutet på tvättberget.


Jag blir väl kvar här i sängen resten av dagen med men jag hoppas jag är på benen i morron igen...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards