Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 februari 2010

Ja.

Av Lisa - 27 februari 2010 18:57

Kalaset gick bra.

Tacopaj å marängswiss.

Det gick hem hos de flesta.

Födelsedagsbarnet var väl inte helt frälst, men han å mat är ju en story för sej. :P

Han var å andra sidan hemskt nöjd med att få paket å när alla sjöng för bara honom. :D

Fick en å annan supersöt bild, men kameran ligger uppe så det får vänta.


Viggo följde faktiskt med mormor å morfar hem.

Han ska sova där å sen åka med dem å bada i morron förmiddag.

Ska bli skönt å sova, men jag avskyr att lämna bort honom över natten...


Tre av våra gäster har stannat kvar.

Emelie, Snoff å Gustav sitter här å tuggar frenetiskt.

Vi har varit på Reptil å köpt en massa plock.


Så nu ska vi njuta här. Härligt å va ledig!

Av Lisa - 27 februari 2010 12:52

Är mitt uppe i förberdelserna inför eftermiddagens 2-års kalas.

Pajerna å klara å snart städningen med.

Bara dukning å duschningar kvar.

Är  grymt trött, men försöker hålla skenet uppe.

Inte minst för Viggo, han förtjänar ett toppenkalas.

Återkommer framåt kvällen, när det är över.



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards