Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Lisa - 21 juli 2009 19:01

NO MORE!

På fredag får jag värsta monsterlönen. :)

Weeeeej! Gott å inte behöva leva av Martin å att ha EGNA pengar, inte CSN å inte Försäkringskassan utan redig lön! :D

Börjar två på fredag å förmiddagen innan jobbet ska spenderas på Coop med en rejäl storhandling! :D Å så fort jag har tid ska jag bjuda hem friends på middag. :)


På tal om det, tid är en bristvara i mitt liv för tillfället.

Framför allt social tid, eftermiddagar eller helger tillsammans med vänner känns väldigt avlägset.

När jag väl är ledig finns bara ork till familjen, å knappt ens det. :S

Hoppas det är en tillfällig svacka å en övergående period för som jag har varit innne på tidigare så vill jag hemskt gärna va social.

Hoppas ni kan ha överseende med mej just nu å inte försvinna i från mej!!?



Martin är i väg  å ränner så vi hade mys bara jag å Viggo. :)

I vår säng, Viggos stora favvis-place just nu. :P

 


Är grymt trött i dag, men sen var jag ju också uppe å slogs med sängbord i natt. :) Var duktigt nära å somna sittande med ryggen mot ett element när jag nattade Viggo. Tack å lov tog det ingen tid alls i dag så jag lyckades hålla mej vaken


Nu ska jag plocka upp lite bilar som ligger i alla hörn å sen ner i soffan å vila!


Av Lisa - 21 juli 2009 06:12

Om en kvart sådär är det dags att cykla till jobbet.

Sju till fyra är det som gäller i dag. Chefen har lånat ut en kollega till ett annat boende så vi är bra två som jobbar.

Det funkar, men det blir fullt upp å det har varit så ytterst många tillfällen när jag har jobbatså jag är allt lite sur!


I natt slog jag ögat rakt in i ett av hörnen på mitt sängbord.

Aj, aj, aj!

Skulle fiska upp Viggos napp som han helt plötsligt hade sålat i väg å PANG! Med öppet öga med.

Tack å lov syns det inget i dag,inte det minsta. Skönt, för en blåtira inget man är sugen på precis. :)


Ha sovit riktigt illa, både före å efter sängbords incidenten. :S

Viggo har pipit å klättrat.

För andra natten i rad han han klättrat ur sin säng å gått in till oss själv.

Eller ja, i natt stannande han i hallen å var helt förtvivlad så tillsliut fick jag hämta honom där, men ändå. :D

Han blir onekligen äldre. <3


Sådär, my time is up!


Heeej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards