Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Lisa - 2 juni 2009 22:08

Inte mycket vettigt från mej i dag.

Skyller på min eventuella sjuka dock.

Massa besökare i dag me, men inte en rad.

Det säger en hel del det! :)


Det blir bättre i morron hörrni! Gonatt!

Av Lisa - 2 juni 2009 20:54

Mycket fin klänning från Lindex som jag gärna hade haft i gadroben. :)

Av Lisa - 2 juni 2009 20:36

Just nu:

Nackdelar:

Arm-h*lvetet värker!

Känner mej sjuk, ont i halsen!

Rex har en fästing som jag inte får tag på, trots att jag spenderat dyra pengar för att han inte ska får några!


Fördelar:

Snart kommer Martin hem.

DH börjar snart.

Har beställt nya ögonskuggor.

Av Lisa - 2 juni 2009 19:58

Piss- rent ut sagt!

Min handled gör så ont så ont!

Det blir inte det minsta bättre heller.

Typsikt, innan jag ens har börjat jobba.

Får köpa starka värktabletter, inget jag önskar, men vad gör man?

Vila ute det är ju inte aktuellt med jobb inom snar framtid å som småbarnsförälder.. :S




Av Lisa - 2 juni 2009 19:20

Då var man här igen, framför den fina rosa datorn! :D

Har haft en himla mysig eftermiddag/kväll. Badat fotbad å lyxat till det.

Viggo var i himmelriket å åt frukt tills det inte fick plats med mer. :D


Eftersom jag älskar att bli bjuden på grejer å försöker i mesta möjliga mån dyka upp på allt, tycker jag att sånna här tillställningar är skitku. Men det var jag ganska ensam om, tradigt tycker jag allt, det kostar ju inget att prova menar jag. :P Å Mary Kay är framförallt är skitbra grejer! :)


På tal om inbjudningar fick jag mail från Ulrika som hade mitt Me&I-party, å hon skulle med ha rea-party/bjudning där jag absolut tänker delta! :P


Nu ska jag plocka lite,sen är det DH!


So long!

Av Lisa - 2 juni 2009 15:29

Är hemma en snabbis å matar Viggo med  korv å bröd innan vi ska vidare till nästa ställe.

Viggo sov när jag kom till dagis, så jag fick väcka honom, men än är han glad ändå. :)

Vi fick sluta tidigare så det blev ett varv till Coop för att köpa det viktigaste innan jag hämtade Viggo.


Martin kommer vi troligtvis inte hinna träffa alls i dag. Inte Viggo i allafall.

Jag ser honom i pauserna på DH åtminstone. :P


Nu ska vi bara byta om, sen sticker vi på nya äventyr! :D

Av Lisa - 2 juni 2009 07:45

Verkar inte bli fullt så varmt ute i dag enligt vädret, men solen skiner i allafall så än finns det hopp... Eller kanske risk?

Inte jättekul att sitta instängd en dag som denna precis...

Steg inte upp förrän tjugo över sex i dag, var fem minuter sena till dagis, men vad gör det? :)


Viggo har varit lite stimmig i natt, kan säkert bero på solen. Jag smorde å smorde i går, men han badade ju med hela tiden så låren hade fått sej en liten bränna. Inte rött eller så men det kändes säkert.

Svårt med solen, man kan liksom inte tvinga ett åring att sitta still i skuggan...


Det blir en trip till Mary Kay-öppna huset, kollade på karta på eniro i går, å det ska va nästan i vårt kvarter så vi pinnar dit en snabbis jag å Viggo. Martin ska träna nämligen!


Blir lite trött på mej själv, har ingen framförhållning alla va det gäller maten, inget med mej i dag å inget förberett till i kväll eller dagarna som kommer...! :S


Nu ska jag gå till klassrummet å sörpla kaffe!


Ha en fin dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards