Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Lisa - 31 januari 2009 21:32

Aaaaah vad trött jag är nu alltså. Det har varit en minst sagt fullspäckad dag. Fick med mej byxor,hem plus lite annat plock från EKO å Biltema.

Köpte två bas-t-shirts på Cubus å mascara å puder, det var 25% på Maybelline så jag passade på. Byxorna inhandlades på H&M,å de blev gratis. :) Kostade 198 å jag hade som sagt bonus-checkar på 200. :)


Ätit har vi gjort, i kubik skulle jag vilja påstå, men jag skippade pommesen på Max å åt bara en potatis till middagen så det känns ganska ok ändå.

Hoppas på en liten motionsrunda i morron förmiddag, innan vi ska i väg å röjja igen. Måste plugga med så det blir nog fullt upp då med...


Ligger i soffan å myser framför National Tresure, ska starx tillbaka dit å kolla lite till innan jag slocknar helt för dagen.


Heeej!

Av Lisa - 31 januari 2009 08:14

Här äter vi frukost med Ring så spelar vi strömmar ur högtalarna.

Precis så som starten  lördagen ska se ut. :)

Klart hade jag önskat lite mer sömn som vanligt, men ni vet hur det är. :)

Känner mej ändå ganska fit for fight. Helgerna är liksom speciella ändå. :P 


Känns som att detta kan bli en super-dag,  ska kolla mina finanser nu, sen är det dusch å kläder å allt annat plock innan vi kör å hämtar upp syskonen som ska åka i vår bil. :)


Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards