Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 januari 2009

...

Av Lisa - 23 januari 2009 21:41

Har hunnit med det mesta på planeringen, inte städa dock men det ska jag väl hinna med på nått hörn i helgen...


Avslutar fredag kvällen som mörkhårig, nyklippt, mätt och nytränad. :D

Å dessutom som stor-förlorare i Monopol. :)


Känner mej lite trött å huttri så jag ska inta sängen snarast! 


Trevlig helg!

Av Lisa - 23 januari 2009 10:38

Dagens första moment är avklarat. :) Jag är såååå nöjd.

Tjejen som klippte mej var jätteduktig så det blev nästan exakt som på min bild. Hon var lite knäckt för jag inte vill ha något vax i bara. :) Tyckte det var onödigt eftersom vi ska färga det i dag med. men hon påminde mej tio gånger om att : sen tar du lite vax å så. :)

Det allra bästa var nog priset, 200 kronor, som hittat. :)


Viggo sover nu, men när han vaknat är det stan å sen Coop som gäller. Ska hämta upp Bill då med antar jag. :)

Hoppas på att hinna med en liten träning mellan fem å sex i dag med, det är Ann, min favvis i kväll nämligen...


Sitter å funderar på middagen, tänkte mysa med räkor. Men man får ju ett ett femtiotal om man ska bli mätt på enbart det så jag satsar på hemmagjort vitlöksbröd å majonäs med olika smakstättningar plus en massa annat smått å gott...

Therese vad vad det du brukade ha till när ni åt räkor? Så man inte skulle föräta sej på brödet? :D Andra tips är med välkommna. :)


Neeej nu ska jag ta min nya frisyr(utan vax) å göra lite nytta. 

På återseende. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards