Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Lisa - 20 januari 2009 19:49

Ja, jag är fortfarande uppe, men det är inte länge till...

Jag har ju skrivit Singing bee innan, att det är crappigt men att man alltid fastar i det om man zappar förbi...

Har hittat ett sånt program till, Vem vet mest? på svt2?! Riktigt dåligt, men nu har vi sett det två gånger... BUT WHY?! :D


När jag ändå pratar om tv så måste jag slå ett slag för ett av världs historiens bästa program-idér Wild Kids!

Det är sååååå underbart!

Missade tyvärr första avsnittet i , men nu på lördag ska jag sitta bänkad klockan sju. :D


Är även grymt intresserad av Svt's serie Himlen kan vänta, har inte sett det ännu men jag hoppas det ligger kvar på Svt-play ett tag till...

Orkar nog inte se nått i kväll i allafall....


Natti natti!

Av Lisa - 20 januari 2009 19:45

Värdparet(nummer två, vi var ju hos M å P först) fick såklart inflyttningspresent. Vi gjorde dock tabben att slå in två snygga burkar i ett paket. Men det löste sej när dekunde öpnna från varsitt håll. :P

 

 Här tävlar Stina å Per i Lips. Stina tog för övrigt bort mycket av pinsamhets-faktorn för oss andra när vi spelade. Hon tog i för kung å fosterland, på alla låtar! :)

 

Å så här såg jag ut "in action" så att säga. :P

 

Av Lisa - 20 januari 2009 18:29

En blid säger mer än tusen ord...? Tydligen...?

Ha, ha! :D

(förlåt martin.... :D)


Av Lisa - 20 januari 2009 18:14

Tyvärr blir det inte mycket roligare än såhär i dag heller.

satans trött som jag är så har jag mest gnäll på lager, tyvärr.

Ska se Unga mödrar vid halv, sen blir det nog att jag kryper ner, skit samma om klockan bara är sju då.

Japp, på den nivån är det, har velat lägga mej sen jag kom hem, vid ett.

Är så slut att jag vill gråta! :(


Shut up nu gnällspik!

Ja, ja jag ska skärpa mej...


Viggo har redan somnat, han var med trött i dag.

Men han är bättre, har ätit i dag så det går åt rätt håll nu i allafall. :D


Skolan i dag var okej annars tycker jag, men det var tur att vi slutade så tidigt. I morron är det bara metodrummet mellan tio å tolv.

Jag hatar att va där, visst man lär sej praktiskt, men jag HATAR att göra fel, å det blir så uppenbart om man gör det där på nått vis... :S

Ja, ja, det ska väl lösa sej...


Det var det hela, men det kan hända attdet dyker upp nån blid senare...


Det är bland annat detta som är orsaken till att en varm å avslappande dusch inte längre är att tänka på i detta huset...

Vi river i badrummet nere, det grå på bilden är en massa vatten som gömde sej under plastmattan i duschen, m.a.o det var ganska behövligt att börja raffsa där. Klart kommer dock inte bli på år å dar, ekonomin tillåter det inte å dessutom måste det torka ett bra tag innan det kan komma in nytt...

Av Lisa - 20 januari 2009 06:48

Katastrof natt! Ett par timmars sömn, max!  :(

Tradigt men inte mycket å be för, tycker mest det är hemskt när han är ledsen å man inte kan göra mer. :(


Det blir inget cyklade i dag dock, det regnar. Så jag tar bilen i stället.

Ganska skönt ska jag erkänna, när man är frusen å trött.

Slutar tolv i dag å i morron går vi bara två timmar...

Mjukstart kalar jag det...


Hoppas vi får reda på mer om våra apu-platser i dag, jag är nämligen lite nervös... :S


Hoppas på en liten power-nap när jag kommer hem, men det kan jag nog drömma om. Det ska handlas å donas, vardag helt enkelt...




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards