Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Lisa - 10 januari 2009 20:07

Då var vi hemma igen.

Är trött å mår illa, men dagen har varit bra. :)


Viggo älskar min morfar. :)  Å har alltid gjort. Han väljer liksom ut favoriter, Håkan å Johan är också populära. :) Å M å P med, de skrattar han jämt åt. :)

Dom ska vi träffa i morron, jag är sugen på en promenad så vi får se om de hänger på... Men de är sånna friskusar i mellan åt så det tror jag nog. :P


Nu ska jag slänga mej på soffan!


Stina tycket det blåa störde henne lite, men jag är ganska nöjd med min nya design. :)

Av Lisa - 10 januari 2009 11:09

Känner mej sådär olustig i dag. :(

Känner mej fulare å tjockare än vanligt med, ä verkligen inte social. :(

Är inte det typiskt när det är det ända man ska vara en hel dag, social alltså...?

Sak försöka rafsa fram nått att ha på mej, men det känns sådär kul, som vanligt. :(

Blä! Blir så ledsen ärligt talat, hur kan man ha så bristande karaktär att man låter det gå så här långt. Är så besviken på mej själv.

Inte en kaka i dag, så är det bara!



Tack å lov att jag har mina pojka å resten i min underbara familj. :)

Faschinerande, det här med att få barn, att en liten människa kan få två stora människor att känna sån lycka? :)


Av Lisa - 10 januari 2009 10:40

Då var det helg igen.

Fick sova till nio. :)

Martin kalas-badar Viggo å jag försöker mej på Melodikrysset, men har tappat fokus lite...

Bloggar i stället som ni märker... :)


Ska ju som sagt på kalas på Hasslö, å inom Ronneby på vägen dit å träffa mormor å morfar å hämta en torktumlare de inte vill. :)

Det tackar man ju inte nej till, men vi får se om vi använder den sen. :)


Martin ska hinna tvätta bilen innan är tanken. Min vision är att  att hinna slå in presenterna å duscha innan. :)

Men kalaset börjar inte förrän halv fyra så. :) Det borde inte va några bekymmer med den biten. :)


Trevlig dag på er!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards