Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Lisa - 3 augusti 2008 15:21

Ni vet han pappan i telia-reklamen som går å googlar träslaget i badtunnan?

Han är jag, internet i mobilen är min räddare. :)


Jag är så trött att jag tackade nej till att åka till Ikea i dag, det säger väl en hel del?


Vi har varit duktigt aktiva i dag, packat upp alla böcker, dvd-filmer, spel å dvd-boxar. :)


Snart ska vi sticka,är så hungrig nu... 

Av Lisa - 3 augusti 2008 13:03

Ingen sömn i natt heller. Max fyra timmar, allt som allt. :(

Det kommer knäcka mej tillslut. Så nu har jag bestämt mej! SKa försöka(med betoning på försöka) att få Viggo till att somna om i sin egen säng. Om jag så ska sitta på en stol jämte hela nätterna!

Idiotiskt att inte göra det när vi bägge har varit hemma, men bättre sent än aldrig...

Det står ju i varenda bok att det ska va tekniskt möjligt om man är konsekvent så varför skulle inte jag lyckas?!

Kommer troligtvis va ännu mindre människa denna veckan, men så får det va.

Kanske kan mamma å pappa underhålla Viggo nån timme på torsdag eller fredag om jag är i akut sovbehov...

Ja, ja, nog tjatat om det...


Kvällen i går var toppen, mycket god mat å gott sällskap. :) Grillspett å rabarberpaj till efterrätt. Pajen ansågs av de andra en aningens för sur, men jag tyckte den var super å åt två stora bitar. Vilket leder in på ett annat ångerst moment, den förbannade vikten. :(

Är för trött för att påbörja nått tränings eller kostprojekt, men inga kläder passar. :(


Lite deppigt nu, jag vet, men sömnbrist föder inte precis lycka å glädje...


Nu vaknade mitt lilla gryn, som för övrigt har blivit mycket bättre på att äta riktig mat. Japp, nått positvit.... :) 


I kväll ska vi säga adjö till Martin semster genom att äta hamburgare(hemmagjorda offcourse) hos mamma å pappa... :) Smaskens. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards