Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Lisa - 3 april 2016 21:17

Tror katterna längtat lite efter oss när vi varit i väg! :)

Till å med Sookie ligger hos mej som ni ser! :)

Av Lisa - 3 april 2016 19:35

Känner mej totalt utmattad å uttorkad men är i ett lyckorus efter vår så lyckade mäss-resa! :)
Jag har skrattat så tårarna sprutat hur många gånger som helst, å bara en sån sak är värt å hylla! :)

Nu ska jag bädda ner barn, smörja in mej med en massa fuktkrämer å bädda ner mej själv på soffan med en skål glass å mysa in i det sista.
:)

Nya deltagare i MM denna veckan följt av senaste Beck-filmen avslutar denna helgen! :)

Vi hörs i morron igen vi.
Förståss! :P

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 3 april 2016 16:34

Barnen är hemma.
Vi har ätit tidig söndagsmiddag i form av tacos.
:D

Å nu tänker jag ta en liten tupplur å sen bara mysa resten av dagen! :)

Av Lisa - 3 april 2016 13:10

Vilken helg vi har haft.
Så mycket skratt å så mycket roligt! :)
Ätit gott, druckit gott å umgåtts! :)
Mässan var super å hotellet prima.

Shopping blev det dock inte så mycket.
Jag köpte två doftljus Lagerhaus å blocket på nedersta bilden på TGR. :)

Provade lite på Newyorker med, men när tröjor i L var för små tappade jag lite lusten, även fast jag var bra sugen på en T-shirt med ugglor! :)

Vi är tröttare än tröttast men så nöjda med vår numera traditionsenliga Malmö-tripp! :)

Tack allihopa för en toppen-utflykt! ;)

Av Lisa - 3 april 2016 09:47

Frukosten i magen å väskan packad! :)

Nu sticker vi till emporia en sväng innan tåget går mot Blekinge igen! :)

Tidigare månad - Senare månad

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards