Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Lisa - 24 februari 2016 21:09

Inte den bästa dagen nånsin precis men med en hel del ljusglimtar bland syskonbråken å stressen.

Säger tack för i kväll med lite Suits! :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 24 februari 2016 18:06

NOT!

Jag brukar sällan komma för sent.
I dag har jag gjort det två gånger.
Till jobbet.
Å till passet jag skulle tränat.

Så här står jag nu.
På gymmet i stan.
På crossen i kläder som enbart är lämpade för en mörk spinningsal.

Bara å gilla läget å träna på när man ändå är här.

Ibland vill jag för mycket.
Det är bara att inse...

Av Lisa - 24 februari 2016 14:22

Hemma å slänger av jobb-kläderna för att möta upp boysen hos morfarn. ;)

En möjlighet till semester på fredag(yeej!) å en eftermiddag utan stress(det som hinns det hinns. Barnen är prio!) å sen kanske jag kan känna mej lite gladare? :)

Av Lisa - 24 februari 2016 11:00

Här har ni grund-receptet på en av våra favoriter till grillat. :)


 


Av Lisa - 24 februari 2016 10:30

Ni vet bh:n jag köpte i helgen?

Älskar! :)
Lika skön som en sport-bh, skaver absolut ingenstans! :)

Kan till å med bli så att jag har vanlig bh på mej på jobbet framöver, å det mina vänner är ett riktigt "plötsligt händer det-moment". :P

Saftigt pris, jag vet.
Men värd varenda krona! ;)
Eller kanske något att önska sej framöver?

Finns bland annat HÄR å hos twilfit då som sagt. :)

Av Lisa - 24 februari 2016 07:40

Insomnia alltså.
Jag blir tokig.
Tydligen är det fullmåne å det kan ju ha ett finger med i spelet...?

I går gav jag som sagt till å med upp å kollade ett avsnitt till på The Fosters å släckte inte förrän över midnatt.

Det absolut tuffaste med sömnbrist är att den där stressen jag jämt kände innan(pre-medicinen alltså, känns som ljusår sedan nu!) gör sej påmind...

Gah.
Jag hoppas jag kan vinna över olusten å stressen trots få sömntimmar...

Viggo han är på topp här i dag han.

Provar nya kläder å skor.

Å tränar lite! <3

Lilla söte säger jag bara. :D

Nu ska jag ge mej ut på stump-jakt(varför går alltid alla sönder samtidigt?) sen blir det jobb följt av bad med pappa å grabbarna grus! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards