Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Lisa - 16 februari 2016 21:19

Tänka sej va?
Detta blir mitt första inlägg från min iPhone 6s! ;)

Alla mina appar å allt annat fanns säkerhetskopierat i min iCloud så den enda avstängningen jag behövde göra var att aktivera bank-id å skriva in lite lösenord här å var! :D
Hjärta utveckling säger jag bara, så skönt å slippa göra om allt! :)


Jag har varit ett varv på gymmet nu i kväll.
Tänkte mest hålla mej på crossen tog på mej icke-löpvänliga kläder men det slutade, som vanligt, med intervaller på bandet! ;P
Benhinnorna behöver egentligen vila(kan va så att jag behöver löpskor för inneburk med..) så det känns bra att ha helt annan träning planerad nu i två dagar! ;)

Martin kollar ju då på fotboll här i kväll vilket innebär att jag får försöka överleva utan serietittande just i kväll.
;)

Tänkte passa på att "jobba" lite med bloggen en stund i stället. :)

Vi hörs i morron hörni!

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 16 februari 2016 16:51

Må va hänt att jag är absolut sist på bollen här, men i dag har jag reggat mej på hos:




 
  



(Man reggar sej å får bonus när man webshoppar helt enkelt. :))


Jag har dessutom redan hunnit shoppa lite grejs till min nya telefon via Refunder -----> Fyndiq


Mycket enkelt å lämpligt för mej, webshoppandets drottning å vem vill inte tjäna pengar på å shoppa? :D



Av Lisa - 16 februari 2016 15:40

Den är här nu..! :)

Nu ska jag bara få allt å funka också...
Helst hade jag velat vifta lite med ett trollspö å sen skulle allt va klart...
Men jag får väl bita i det sura äpplet å försöka.

Båda barnen leker med varsin kompis å jag har mutat hit Stina på träning å middag så jag får också lite sällskap strax! :)

Det blev ingen vanlig jobbtisdag som jag trott, utan jag fick jobba med annat än vanligt, å de gick bra det med. :)

Har haft en sån himla blogg-inspiration i dag så jag kom hem med en full-klottrad idé-lapp i fickan.
Nu ska jag bara ha tid å orka förvalta alla planer också.
Kanske redan i kväll då tv:n ska ockuperas av fotboll? :)

Minska jag försöka mej på att starta min lur.
Önska mej lyckat till. :)

Å lämna hemskt gärna en liten kommentar. :)

Av Lisa - 16 februari 2016 11:30

I helgen priemiärade jag min randiga poncho. :)

Älskar den! :)


 


Bästa plagget just nu om ni frågar mej.

Tycker det är jätte snyggt, å skönt att slippa frysa. :)


Finns i flera andra färger på Cubus också ( här. )

199 styck, det tycker jag är ett mycket bra pris dessutom. :D


Jag har ju varit ganska skeptisk mot just ponchos innan, men har ändrat mej som ni märker. :D


Å Cubus överlag? Bästa! :D

Ända stället jag hittar kläder på nästan(Lindex funkar med. :P)

Bra utbud å bra kvalité till bra priser helt enkelt. :D





Av Lisa - 16 februari 2016 07:28

Såhär glad är jag att det blir ljust tidigare å tidigare! ;)
(Å mörknar senare med! :D)


Längtar ihjäl mej efter ljuset..!


Tisdag.
Inga större sensationer på agendan(om inte nya iphonen kommer.) utan helt å hållet vanligheter.

Ha en bra dag. Vi hörs igen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards