Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Lisa - 18 januari 2016 21:55

Leo älskade sitt nya spel.
Jag behövde bara hjälpa till med en liten grej sen plöjde han på själv! ;)

Martin å Viggo kom strax efter åtta.
Det hade inte gått så bra för någon av dem i turneringen men de var ganska lugna ändå. ;)

Är sådär lagom måndagstrött å ger snart upp för dagen här.
(Bara ett litet avsnitt först...! :P)


Vi hörs i morron i stället.
;)

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 18 januari 2016 17:26

Rea-fyndade två tröjor åt Martin på Cubus på lunchen i dag. :)

 

60 kronor styck. Inte så dumt alls. :D


Barnen var så himla duktiga i morse trots att jag praktiskt taget slet dem direkt från sängarna till den stelfrusna bilen.


Arbetsdagen flöt på som vanligt å det känns okej med måndag.

Fick lite halvt panik när folktandvården smsade om att Viggo har tid där i morron bitti.

Inte så mycket för att jag glömt som för att hans klass inte befinner sej i skolan utan på Väggabadet när vi är klara hos hygienisten.

Jag ville inte avboka med kort varsel denna gången med(sist skulle de ju till kyrkan) så jag får helt enkelt skjutsa in honom till badet efteråt.

Så himla drygt att det orkar krocka dock.

De ska till Vägga varje dag denna veckan för övrigt, göra simtester å greja.

Viggo kan ju simma sen länge, så jag kopplar inte riktigt varför han, å de andra som kan, ska dit varje dag(?!) men så är det i allafall. :D


Den här lilla mannen har också shoppat i dag.(eller rättare sagt i torsdags. :D)


 


Mini-Stina aka Krösus.


Han bestämde sej för att unna sej något för alla hundralappar som samlade damm i plånboken å beställde sej ett spel. :D

  

Ett spel han snubblat över på youtube å som vid första anblicken innehåller det bästa av två världar, lego o-c-h dinosaurier. :D


Hitills fattar jag ingenting av hur vi ska ta oss vidare, men Leo kämpar på. :D


Martin å Viggo är i Vägghallen å spelar pingis.

De skulle ha nån form av intern tävlning så jag vet inte när de kommer hem igen.


Jag tänkte hemmaträna i stället för gymmet å mest drälla framför datorn jag. :D


Nu måste jag dock försöka mej på å hjälpa Leo här igen.

Önska mej lycka till. :)


Av Lisa - 18 januari 2016 10:45

Jag duschar nästan alltid två gånger om dagen.
För å vakna å känna mej fräsch på morronen å efter jag tränat på kvällen så min hud är ganska utsatt.

Min hud flippar ut fullkomligt när det är kallt dessutom å blir torrare än nånsin.

Jag efterlyser därför era bästa tips på både duschkrämer å body lotions å oljor allt annat som kan råda bot på den värsta torrheten?

<3

Av Lisa - 18 januari 2016 06:51

Däckade som en stock vid tio i går efter att ha känt mej som en zombie hela dagen...

Hej nya veckan!

Vad jag är glad att vi har morronpigga barn som för de mesta studsar upp innan mej om mornarna.

I dag fick de nämligen väckas å det är ju bara hemskt.
Jag har inte hjärta å göra det å drar ut på det dessutom så nu kommer vi få stressa oss fördärvade för å hinna i tid.

Gomorron på er.

Vi hörs under dagen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards