Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Lisa - 3 januari 2016 23:16

Både Sons of anarcy å helgen är över.
Vad serien beträffar känner jag mej nöjd, även on det alltid är jobbigt när det är allra sista avsnittet. :P

Vad helgen anbeträffar är jag lite mindre tillfredsställd.
Tiden gick för fort som vanligt å jag skulle gjort en hel del som jag struntat i.

Men.
Familjens jullov fortgår ytterligare en vecka å jag ska bara jobba tre dagar så förhoppningvis hinner jag med allt jag vill ändå.
:D

Nu säger jag gonatt.
Så hörs vi i morron. ;)

Av Lisa - 3 januari 2016 18:43

Här sitter jag å velar.
Vet att söndagsångesten bäst motas med en tur till gymmet men jag är tveksam till om jag orkar masa mej dit.

Borde ta tag i å återinstallera mina måste-program på datorn som Jimmie varit snäll å rensat åt mej.
Men helt ärligt, finns det något tråkigare?
Datorer ska helt bara funka i min värld.
Är dock väldigt sugen på å blogga lite proffsigare framöver å då måste jag ta tag i det tråkiga med..


"En annan dag."
Känns som hela helgens motto. :)

Då får det va nu.
Jobb i morron å då behöver man ju va utvilad eller hur? ;)

Jag återkommer med fullare fokus lite senare.

Nu ska jag släppa allt vad vuxenskap heter å fortsätta på min mario-save! ;)

Hej så länge! ;)

Av Lisa - 3 januari 2016 11:00

Jag tyckte smärtgränsen var nådd vid kvart över ett(Martin var beredd på mer..?!) så vi har fortfarande de två sista SoA-avsnitten nånsin sparade till i kväll! ;)

Jag var egentligen sugen på 9-filmen på c more men jag får försöka leta upp när den går näst för nu bara måste vi se klart SoA ju! ;)

På tal om serier måste jag tipsa om Sherlock till er som inte sett det.
Galet galet bra å nu kom det just nytt. ;)

Har dock inte forska i vart den nya visas men de gamla säsongerna finns på netflix! ;)

Jaha. Å så är klockan elva..?!
Hade väl lite planer på å faktiskt få något gjort men jag känner faktiskt ingen större panik. Det som hinns det hinns å jag behövde tydligen sova... ;)

Jag har lovat barnen att göra slajm så det ska jag strax ordna å så känner jag mej ganska färdig med tomtarna.
Men som sagt. Jag är lite i ofas efter den längsta sovmorronen i mannaminne. ;)

I eftermiddag ska vi på kalas å sen är den här långhelgen också slut.

Familjen begav sej ut för å testa det lilla snötäcke vi fått medan jag blev ensam kvar inne med katterna. ;)

Dags å sätta lite fart då eller åtminstone hämta upp jul-lådorna från källaren. ;P

Hörs senare! ;)

Av Lisa - 3 januari 2016 09:51

På riktigt.

Jag har inte stigit upp än.
Det kommer bli en kort dag det här...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards