Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Lisa - 12 september 2015 21:13

Ja.
Kalas för världens bästa Leo.
Vi har en hel tårta över å pojken är mer än nöjd med allt nytt lego. :D

Efter kalaset tog jag en liten PW med Stina å åt prima soppa i sällskap av samma syster.
:)

Dino-borgen är klar å alla godispåsar är fyllda inför morrondagens barnkalas.
Då ska Leo bjuda sina förskole-kompisar på morfars köttfärssås å fira sin femårsdag för sista gången. ;)

Kvällen avslutas med syskonhäng med ett evigt lyssnade på kalkonläten å finlir på skolarbete. ;)

Kram å tack för i dag! ;)

Av Lisa - 12 september 2015 18:35

Somliga hämtade pizza.

Vissa andra tycker köttfärs-gulasch passar utmärkt till middag! :)

Av Lisa - 12 september 2015 16:25

Efter-kalas-häng! :)

Vi turas om att bygga gigant-lego-dino-värld med sammanlagt över 1000 bitar. ;)

Av Lisa - 12 september 2015 13:56

Fira Leo! ;)

Av Lisa - 12 september 2015 08:50

Somnade som klubbad(efter att ha blundat på soffan tom..?!) i går kväll å väcktes av Ernst klockan 6 å trodde det var upp å i väg som gällde.
Nu var det ju lördag, så jag kunde lugga kvar i åtminstone en timme till(okej, 1,5 timme då. :P) innan lördagen drog i gång. :)

Martin å Viggo är redan på IP medan jag å Leo snart ska besöka Ica å inhandla det sista vi behöver inför vuxen-kalaset i eftermiddag.

Jag dricker lite kaffe, sittande(varför stressar jag jämt? :() ackompanjerad av några mycket aggressiva t-rexar som slåss högljutt här på soffbordet jämte. :)

Japp.
Kalas-helg är det ja.
Släkten i dag å alla Leos små kompisar i morron. ;)

Gustav kommer i dag å ska stanna här å mysa tillsammans med Stina å Daniel efter kalaset sen.
Det är lycka på hög nivå det, med syskonen hos oss. <3

Nu ska jag vispa i hop lite marsankräm till tårtorna(Leo har önskat sort! :P) å sen ordna undan allt det där med dukning å sånt! :)

Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards