Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Lisa - 11 september 2015 20:56

Mys med Viggo, å bäst av allt: genidraget att byta till animal planet! :)
Pojken valde hajar framför fångarna på fortet! :D
*klapp klapp*

Leo sover redan å nästan jag med.

Veckan var nog tuffare än jag än jag orkat känna...

Men nu blickar vi framåt mot helgen å taggar firande av Leo i dagarna två! ;)

Av Lisa - 11 september 2015 16:50

Helt perfekta chips!
Inte enda bränt. :P

En ganska så lång vecka är nu slut.
(Men jag kan andas ut för resten av året vad det verkar. :))

I kväll ska vi bara äta fondue å mysa å ladda mentalt inför helgens kalasande! ;)

TGIF hörrni.
Älskar lediga helger! ;)

Av Lisa - 11 september 2015 07:07

Här tyckte pappan det var lämpligt å säga: "i dag är det 14 år sedan terrorister flög in i world trade center" precis innan han gick ut för å köra å jobba.
Kvar blev jag med frågande barn å youtube-klipp med kraschande plan.
Nu är väl terrorism inte det enklaste att försöka förklara såhär på fredagsmorronen, eller någon annan dag heller för den delen, men jag gjorde ett försök. ;)
Å jag hoppas att resterande av dagen kommer ha fokus på lite minsta tunga ämnen även om det är viktigt att minnas å tänka till. ;)

Fredag då.
Skönt, även om helgen mest innehåller kalas å allt runt i kring dessa.
Bara Leo blir nöjd får jag var glad hur mycket det än må va att rodda med. ;)

Nu ska vi bege oss ut å i väg.

Hörs senare!
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards