Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Lisa - 7 september 2015 19:26

Asdålig bild, men ni ser va?

Efter 2 månader utomhus kunde Leo helt plötsligt lyfta in Sookie å bära in henne i huset.
Hur galet är inte det?

Hon har fått ett eget halsband, men vad gör vi nu?
Släpper ut henne å räknar med att hon kommer igen i fortsättningen eller håller instängd i huset för evigt(dör hon inte av sorg då? :/)

Det är full action i den här familjen kan man säga.
Det händer alltid något.. :D

Av Lisa - 7 september 2015 18:49

Den här sorgliga historien till 30åring kan behöva lite hjälp på traven.

Magnesium å D-vitamin.
Kan inte skada eller hur?

Tror ni att sånt här hjälper?
Knaprar ni några mirakel-vitaminer rent av?
Tips mottages tacksamt.
Allt man blir pigg å frisk av är välkommet, även utanför ramarna av vitaminer.
Vad gör ni för å bli bättre människor överlag?

;)

(Det tar 2 minuter å svara, max! :P)

Av Lisa - 7 september 2015 17:07

Magiskt höst-väder denna eftermiddag! ;)

Strålande sol å hög luft!
Finns det något härligare?

Är fortfarande genomförkyld så det blir inget måndagslöp för min del i dag. :( Trist, men inget å göra något åt.
Martin åker med Viggo på pingisen medan jag stannar hemma med Leo.

Jag tänker va ute en stund till sen blir det mest mys framför tv:n tänker jag. :)

Hoppas ni mår bra!
Hörs om en stund. ;)

Av Lisa - 7 september 2015 07:31

Är mega-tidig på jobbet å hoppas på en lugn å bra dag! ;)

Välkommen nya veckan.
Nu kör vi! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards