Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2015

Av Lisa - 6 september 2015 20:30

Jag säger som Stina: söndagar är den nya fredagen. ;)

Vi har,precis enligt planen, myst hos M å P just denna söndagen!

Min förkylning hänger i, men jag kände smaken av den goda middagen å har ingen feber i dag.
Trist att större delen av helgen gick åt till den här sjukan, men förhoppningsvis är jag piggare i morron nu när jag vilat så mycket. ;)

Resterande av kvällen ska spenderas med den sista Falk-filmen(äntligen!) å sen bäddar jag ner mej omgående. ;)

Vi hörs i morron, då kickar vi i gång Leos födelsedagsvecka! ;)

Kram å gonatt så länge! ;)

Av Lisa - 6 september 2015 15:56

Jajja å Thea kom inom med en fiiin present! ;)

Nu drar vi till föräldrarhemmet å äter köttfärslimpa, umgås med de bästa å badar i tunnan! ;)

Av Lisa - 6 september 2015 11:51

Bägge barnen pep i väg till en varsin kompis å innan dess har de hunnit städa sina rum faktiskt. ;)

Själv har jag svängt i hop en ananaspaj att ta med till vår söndags-middags-get-together! ;)

Nu sitter jag å velar mellan att ta en lugn promenad eller om jag ska lägga mej en stund å vila..?
Kanske kolla lite på tv rent av eller läsa lite kanske? ;)

Vi får se hur det blir.
Ville mest bara titta inom å säga hej! ;)

Hej så länge!

Ett litet stilleben från vårt hem:

En badrumhylla med sitt senaste tillskott i from av ett doftljus som Stina köpt på lagerhaus! ;)
Riktigt snyggt tycker jag, å luktar gott gör det också! ;)

Av Lisa - 6 september 2015 08:06

Gissa om vår dag började tidigt?
:P

Känner mej fortfarande så pass ruggig att mina älskade ulltofflor fick rotas fram.
Men än så länge känner jag smaken av morronkaffet å jag är fast besluten om att bli frisk..!
För visst kan man bara bestämma sej?!
Tolv timmars sömn måste i allafall gjort lite nytta. :P

Dagen i dag är fin-fint planerad enligt tradition.
Grupp-löpning i nytorpet(inte aktuellt för min del. :( :( men jag kanske kan promenera nån km?) å sen söndagsmiddag som just i dag bjuds i föräldrahemmet. ;)
Stina önskade köttfärslimpa å pappan hör bön. ;)

Låter ganska trivsamt va? ;)

Nu ska jag duka fram lite frukost här å kicka i gång söndagen på allvar! ;)

Ha en fin dag.
Vi hörs snart!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards