Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Lisa - 25 augusti 2015 22:43

Kan hända att den hör boken är på väg hem till mej. ;)

Jag vet jag är en hopplös boksamlare, men hey, vem behöver inte lite hjälp på traven i bland? ;)

Nu ska jag sova här.
Tack för i dag! :)

Av Lisa - 25 augusti 2015 18:00

Hej min garderob från 1998 i senaste h&m-katalogen...!
*vettskrämd emoji*

Jag känner mej ap-gammal, tycker allt är döfult å kommer inte kunna köpa nya kläder på åratal vad det verkar.

*emojiapan som håller för ögonen*

Får nog fråga mamma var hon köper kläder, för det här modet klarar jag inte alls att vänja mej vid. :P

Av Lisa - 25 augusti 2015 15:01

Hemma.
Med huvudvärk tyvärr.
Har tagit tablett å hoppas att en powernap ska hjälpa medicinen på traven.

Det börjar äntligen ljusna ute å jag kan väl säga som så, att jag är inte redo för höst å mörker än!

Håller tummarna för en fin säsongsavslutning i stugan till helgen å sen kanske jag å hösten kan mötas å komma överens. ;)

Av Lisa - 25 augusti 2015 07:08

Vaknade i morse med tanken "jag beställer mat på jobbet i dag så slipper jag fixa sista-minuten-lunch"

Var övertygad om att det skulle serveras fisk, men tog en snabbkoll på menyn å insåg att det fick bli stekta ägg ändå.
Köttkorv å senapssås, det kan jag bara inte med..
Typiskt. När man väl ville ha mat från köket..

Tisdag ja.
Inte min bästa dag precis.
Men jag ska försöka tänka positiva tankar(i dag blir en bra dag Anna!)! ;)

Det verkar faktiskt som man kan hinna lite mer denna veckan när det är svalare å jag inte "måste" bada hela tiden.
Skönt på ett vis, men vilken sorg det ändå är att det verkar va över. Säsongen var för kort, å den innehöll på tok för lite hav... :(
Det får bli i år jag börjar vinterbada(vet nån hur kallbadhuset kommer funka sen? För allmänheten? Medlemsskap?) för å kompensera upp. :)

I vilket fall.
Det är tisdag å Viggo ska följa med kompis hem efter skolan,
Leo ska få ta med en vän hit.
Jag ska träna i kväll å Martin spela korpen-boll.
Det rullar på alltså.

Nu börjar det bli dags att bege sej!
Vi hörs senare!
Gomorron!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards