Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Lisa - 22 augusti 2015 20:39

Varje kräftskiva kräver sin groupie helt klart! ;)

Av Lisa - 22 augusti 2015 16:46

Vi har haft en superhärlig förmiddag på havet.
Självklart dog mitt batteri men ni får helt enkelt tro mej utan bilder. ;)
Lite blåsigt, men härligt både på land å i vattnet. ;)

Badet i köpegårda innan hemfärd var det skönaste i år så jag låg bara i å skrek att jag vägrade gå upp ända tills M å P var ombytta å redo för bilen. ;)

Innan havsturen spanade vi in motivas nya anläggning här i byn.
Fint, men jag inte bestämt mej angående medlemskap än.
Får se vad det kostar å överväga om gymträning är något för mej först. ;)

I kväll vaknas här kräftskiva så jag väntar på Stina å Daniel tillsammans med Ernst innan det är dags att inta partytältet. ;)

Martin å barnen har redan begett sej in till grannarna för å ta sej ett pool-bad innan maten. ;)

Hoppas ni får en bra kväll ni också.
Så hörs vi. :)

Av Lisa - 22 augusti 2015 12:31

En skärgårdstur med mormor å morfar sitter fint! ;)

Av Lisa - 22 augusti 2015 09:01

Var tröttare än trött i går kväll å orkade nätt å jämt bara se Fångarna på fortet klart med Viggo(Leo bad om å få lägga sej halv nio. <3) innan jag däckade.

Jag hade väl hoppats på anigens mer sömn i natt, men Ernst är envist på å terrar mej nätterna igenom så det blev lite sisådär med den saken.

Martin har åkt i väg med sjuåringen som har världens sämsta humör. (Vill bara gråta när jag tänker på hur arg å ledsen han är jämt, å det beror säkerligen på att min sinnesstämning "smittat". :()
Dom skulle på pool-spel med fotbollen i Bromölla.

Leo å jag tar det lite chillare vi.
Fixar lite paj till kvällen å dricker lite kaffe.
 
Sen ska vi först spana in Motivas nya lokaler här i asarum å sen har vi snyltat in hos å ska åka med mamma å pappa ut på havet. ;)

Härligt värre.
Vi må ha badat avigt å rätt sen värmen kom tillbaka, men havet har inte riktigt hunnits med..! ;)

Hoppas ni får en prima lördag.
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards