Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Lisa - 19 augusti 2015 20:44

Det blev förståss ett kvällsdopp även i dag.
Lika härligt som vanligt i kvällssolen. ;)

Annars då?

Ganska trött i kväll med.
Martin ska se fotboll å jag lägger mej säkerligen tidigt igen. ;)
Om det blir sömn eller lite Glee, det återstår å se det. ;)

Roligare än så blir jag inte här i kväll i allafall.

Kram å gonatt!

Av Lisa - 19 augusti 2015 16:49

Dagens lip kom mitt i mellan lämningar av barn.
Stormade in storsnörvlande på förskolan å ropade efter papper å hulkade om att Anna å Jimmies bebis hade fötts i natt.
*emojiapan som håller för ögonen*

Det verkar va det nya alltså.
Att gråta i tid å otid.

:D

Arbetsdagen flöt på skapligt ändå å hämtningen av barnen med.
Leo å jag har varit ovänner sen vi kom hem i princip.
Så himla tradigt. :(

Nu håller vi på å roddar i hop "grillmiddag på en spik* innan vi köra å tar vårt obligatoriska kvällsdopp. ;)

Leo, som har lika svårt för värme som mor sin å jag behöver sannerligen svalkan i dag. :/

Vi hörs lite senare hörrni.
Hej på en stund! :)

Av Lisa - 19 augusti 2015 07:10

Ni följer min instagram har redan sett denna bilden från i lördags men jag bara måste visa den här med. :P

Den är grymt ful, eller jag är det åtminstone, men det bjuder jag på! ;)

Jag sa ju att jag grät i kyrkan eller hur? :P
Kan man lipa mer eller?
*emojiapan som håller för ögonen*



Vilken morron vi har haft annars?
En ganska usel faktiskt.
Inte ens lyckan över nattens sms om att Alice äntligen gjort entré i världen hjälper mot mitt humör.
Var förbannad redan när jag vakande.
På Ernst som envisats med att va uppe i ansiktet på mej i vad som känns som timmarvis av natten.
Suck alltså. Jag som var så trött redan.

Lägg sen där till gnälliga kids å det här;

Frukost stående å kaffe som jag får ösa ut nu.
Har inga större förhoppningar om att det blir lugnare på jobbet, men ett par djupa andetag på vägen dit å sen ska vi nog ta oss igenom den här dagen också!
Eller vad säger ni? :)

Å alltså fatta..?!
Vad fantastiskt att hon är här nu, Anna å Jimmies efterlängtade!
Stort grattis kompisar! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards