Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Lisa - 11 augusti 2015 22:43

Å hur ska jag kunna sova här? :)

Samma visa varje kväll, det må va mysigt när han kelar å spinner, men blir anigens trångt på kudden. ;)

Försöka ska jag i vilket fall.

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 11 augusti 2015 18:28

*emojiapansomhållerförögonen* på denna...! :)

Vi är å hejar när pappan spelar korpen. :)

2 minuter fokus från barnens sida å tur det finns annat å göra än att just titta på fotboll. ;P

Av Lisa - 11 augusti 2015 16:03

Viggo som typ har flest jackor av alla jag känner(okej, Stina kanske har någon mer. å mamma. men näst efter den då! :P) har förälskat sej i ännu en..! :)

Kanske inte den mest praktiskt ur allväders-synpunkt, men jag förstår honom.
Å hellre än jacka han vill använda än att kriga om ytterkläder varje morron senare i höst. ;)

Annars har vi spenderat dagen på vad vi kan kalla sedvanligt vis.
Först dagis/fritids/jobb å sen direkt upp till sjön å doppat oss å nu chillar vi lite innan det är dags å laga middag.
Laga å laga förresten, det blir falukorv å makaroner till barnen å något lättare till oss andra när Martin kommer hem från sitt match-spel. ;)

Vi hörs om en stund.
Hej så länge! :)

Av Lisa - 11 augusti 2015 07:06

Jag har tränat, fixat lunch, serverat frukost, ätit frukost, svarat på maaaaamma-rop tusen gånger å lyft ner Ernst från köksön lika många..! :P

Passar på å ta femminuters-kaffepaus nu innan det är dags att dra på skorna å bege sej. ;)

Har sovit oroligt å drömt om konstiga bröllop, att jag missar allihopa å att Ernst(the realdeal alltså) kom hem till mej i hus i fullkomlig kaos.
Å så har Viggo lyckats få såndär bauta-myggbett å legat å jämrat sej.
Men jag känner mej ändå ganska så pigg! ;)

Ha en bra dag mina vänner, så hörs vi senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards