Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Lisa - 6 augusti 2015 21:19

Blåbär. :)

Skördade från buskarna vi har i trädgården! :)

Jösses alltså.
Vilken lång dag det blev.
Vaknade redan vid fyra.
Sprang en runda innan jobbet.
Sen var jag en liten sväng på jobbet å flummade. Med betoning på liten.
Hämtade upp glad barn å körde till sjön å trängdes en stund.
Sen hem å fixade middagen.
Åt å diskade.
Lastade in oss i bilen igen.
Hämtade upp vår nya padda på Ica å sen vidare till boön för å doppa å oss å säga hej till Stina en sväng. :)

Hem å fixade med lunch till morrondagen å grejade lite å nu sitter jag, ganska utmattad å söker svalka på altanen.

Det blev också dagen Leo lärde sej simma på riktigt.
Så duktig han är den lille mannen. ;)

Nu ska jag ta något litet å äta sen blir det duschen å bums i säng efter det.

I morron är det fredag.
Å då ska vi äta kräftor å mysa. ;)
Å jobba förståss å kanske bada en sväng. ;)

Vi hörs då.
Kram å hej!

Av Lisa - 6 augusti 2015 18:44

Lite hav behövde vi också i kväll! :)

Av Lisa - 6 augusti 2015 12:40

Jag å barnen anlände just till ett smockfullt långasjön.

Känner mej inte helt bekväm med att sommaren behagade komma efter semestern å alla överviktskilornas ankomst, men jag får väl hålla mej vattnet å sen välja glesare stränder framöver! ;)

Av Lisa - 6 augusti 2015 06:03

I dag regnade det inte så min löptur blev av! ;)

Strechar benhinnorna lite på trappan in det där dags att bege sej in i morgonbestyren! ;)

Slutar tidigt i dag å tänker spendera både eftermiddag å kväll vid vatten om det ges möjlighet.
Alla de där andra vardagsmåstena får vänta till de blir dåligt väder! ;)

Ha en bra torsdag!
Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards