Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Lisa - 5 augusti 2015 20:36

Det här är jag.

Med utsmetad mascara, intorkad svett å kepsfrisyr.

Herre min skapare så varmt det blev i dag.
Tog som ni såg ett livsuppehållande bad i sjön utan å ens köra hemom efter jag hämtat barnen.
Vad jag är glad att vi bor som vi bor å har så nära till vatten, både i sjön å havet när man är i akut behov av svalka.

Leo är precis likadan som mej där.
Blir orolig å irriterad när han blir för varm.
Ingen höjdare precis, men vi ska inte klaga nu när det blivit sommar äntligen.
;)

Dock är jag för sliten för produktiv bloggning i dag också, men vi hörs i morron igen! ;)

Av Lisa - 5 augusti 2015 15:02

Svalka i sjön efter jobb/dagis/fritids! :)

Nu är vi redo för resten av dagen! ;)

Av Lisa - 5 augusti 2015 06:52

Frukost uppdukad.
Gigant Smootie å fröbröd.
:)

Här var löparkläderna framlagda å klockan ställd på halv sex.
Jag vaknade exakt två minuter innan den ringde av regnet.
Jag vet att folk säger att det är skönt å springa i just regn, men så tidigt på morron var jag inte beredda att ändra uppfattning så jag stannade inne.
Men nä, jag somnade inte om utan gjorde bara om lite i planen å tränade styrka i stället. :)

Barnen vaknade av sej själva å det där högljudda regnet har redan gett upp sin framfart så vi siktar mot en fin dag.

Först jobb, sen eftermiddagsdopp(om vädret vill!) å framåt kvällen kommer det blivande brudparet å planerar festen lite till. ;)

Ha en bra dag!
Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards