Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Lisa - 1 augusti 2015 22:36

Spontan jägarvila i stugan...? ;)

Eller ja, snarare intern-skämt mms:at till mamma! :)

I vilket fall.
Där är dom.
Mitt gäng. <3

Av Lisa - 1 augusti 2015 17:31

Det var precis magiskt där i Smålandsskogen i dagg men vi var ändå tvungna att bege oss hemåt till vår lilla katt. M å P har varit de bästa av kattvakter, men det kan ju inte sitta här 24-7 precis.
Dessutom känns det som att en sista natt å lugn morron innan jobbandet är å föredra som avslutning på semestern.
Vi hann med ett par dopp i sjön innan vi körde hemåt, å det lever jag på ett bra tag framöver! ;)


Vi har faktiskt sovit ganska hyfsat men är ändå totalt utmattade hela högen här.
Det känns som söndag, men det är det tack å lov inte riktigt än. :)
(Frågan är om det är bra eller dåligt å va en dag före? :P söndagsångest 2.0 i morron då kanske?! :))

Så vad passar bättre med att fira av semestern med en grillmiddag å en lugn kväll på tumanhand när barnen somnat?
Kanske slår vi på stort å festar till det med en drink, eller gör vi det inte å somnar framåt tv:n.?;)

Av Lisa - 1 augusti 2015 08:32

Sooool! :)

Hell yeah!
Vi stannar en stund å njuter! ;)

Lätt jag ska bada.
Å sola.
Kommer sommaren nu tros? ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards