Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Lisa - 26 juli 2015 20:11

Jag lovade mej själv som ett "trettioårslöfte" att jag skulle unna mej vettiga underkläder(hela å snygga typ. :P),

enbart å en gång för alla.

(för snål mot mej själv är annars min melodi... vem behöver klippa sej liksom?   )


Sagt å gjort.

Jag har efterhand kastat ut alla gamla trosor å ersatt varenda par med nya.

För att konceptet ska hålla var jag ju tvungen att hitta trosor å trivas med, å det gjorde jag tack å lov omgående.

Ni kanske minns att jag köpte mej ett par riktiga bh:ar tidigare i år med..?

Å vet ni vad, de är också för sköna för å hålla hemlig så here we go:


 

Handlas lättast i twilfit's webshop eller i någon av deras fysiska butiker.


När jag ändå är i gång kommer det ytterligare två tips från mina underkläderslådor.

Träningstrosor(ett måste faktiskt, tro mej, det är skillnad om man slipper dra upp dem vid knäna efter typ 100 meter av en löptur!) å världens skönaste träningsstrumpor.

 

Från Pierre Robert(finns på Ica) respektive H&M kommer dom!   


Så.

Nu kommer era liv aldrig mera bli sej likt igen.

Nu vet ni precis hur jag ser ut under kläderna, vare sej ni ville eller inte.   

Av Lisa - 26 juli 2015 17:33

En ny kompis till mitt hemma-gym fick följa med från biltema i dag! :)

Kanske inviger jag den redan i kväll, men troligtvis inte. :/
Känner mej trött som ett ålderdomshem trots att jag spenderade gårdagen med att göra ingenting.

Just nu längtar jag nästan efter vardag å back to plans, men en veckas ledighet till gör ändå inte särskilt ont.

Om någon frågar vad jag gjort på semestern nästa vecka är det bara att säga som det är: "jag skaffade två katter å gick upp tio kilo!"

Det är ju f*n att man inte är av den kroppstyp som kan äta vad som helst å sen träna bort det lika fort.

Nu har jag väl inte precis överpresterat på träningsfronten denna sommar, men det hade inte ens hjälpt med två pass om dagen för min del.
Det får bli lågkolhydrat-kost igen efter semestern, för jag vill tillbaka till trivseln..!

Å så tänker jag fortsätta å utöka rutinen med morronträning! :)

Men som sagt.
En veckas ledighet kvar.

Å då tänker jag faktiskt sluta vänta på sommaren å fokusera på annat! :)

Av Lisa - 26 juli 2015 13:06

En liten utflykt blev det! :)

Leklandet i Karlskrona tillsammans med Kellanders å en sväng i affärerna runt om(biltema! *klapp klapp*) efteråt! :)

Av Lisa - 26 juli 2015 09:44

Här tog vi oss visst en sovmorron.
Ända till åtta.
När den mest morronpigga sover borta å den nästmest morronpigga varit ute å svirat, det är då det händer tydligen. :P

Jag laddar upp med lite kaffe innan jag ska göra ägg å bacon-frukost här! :)

Är lite sugen på att utflykta i dag.
Hade behövt till Ikea men de som inte hunnit dit innan i vårt deprimerande sommarväder lär ju va där å trängas i dag så vi får se vad som händer. :D

Lilla hund-katten hämtar bollen! :)

Nån liten runda utanför hemmet blir det i allafall, jag må ha varit ute å ätit som i går, men innan dess var jag bara inne här hemma å skrotade så det är jag ganska färdig med! :)

Nu tar vi tag i det här! :)

Hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards