Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Lisa - 25 juli 2015 23:40

En ute.
En inne.

Så himla komiskt egentligen. :P

Av Lisa - 25 juli 2015 23:12

Det var ju egentligen tänkt å planerat att Martin skulle vara med på svensexan fram till kvällen å sen komma hem å lösa av mej så jag kunde va med tjejgänget å äta.
Jag var med dem å åt visst var jag det, men maken min hade så skoj så han är kvar i stan ännu. :P

Leo var hos Stina å Daniel medan jag var på brasseriet medan Viggo har sin första kompis-sleepover å spenderar natten hos Elian. ;)

Toppenbra att det löste sej så bra med så varsel. ;)

Det var en mycket nöjd, men något trött å sliten brud jag mötte på restaurangen. ;)
Dom hade hunnit med en massa skojigheter förståss å hon var så söt i sin slöja Sanna. <3

Jag åt en av deras magiska pizzor å festade till det med en fanta innan jag körde å hämtade upp Leo å begav mej hemåt igen. ;)
Men jag hoppas alla glad girls får en ruggit bra utekväll med innan det är deras tur å lägga sej! :)

Nu ska jag leka en stund med den sällskapssjuka av våra katter sen blir det raka vägen ner i sängen. ;)

Vi hörs i morron.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 25 juli 2015 18:48

Efter att ha skjutsat ett gäng grabbar till bastubåten ska jag nu möta upp tjejerna å ta en bit mat. :)

Ska bli kul å träffa the-bride-to-be å höra om hennes dag! ;)

Av Lisa - 25 juli 2015 14:11

Två avsnitt av Glee senare kom Leo hem.

Å ville kolla på gamla Ernst-avsnitt.

Jag å han katt-namnen var inte sena å hänga på. :P

Städa får jag göra en annan dag helt enkelt.. :)

Av Lisa - 25 juli 2015 10:56

Det må se ut som solen strålar värre än värst bakom mej.
Men så är i-n-t-e fallet.

Det ös-ös-ös-regnar!
Röv-tråkigt typ vilken dag som helst, å ännu lite tråkigare en dag som denna när det är svensexa/möhippa för Henke å Sanna. :(
Jag är ju tyvärr inte med som ni märker, men jag får löpande rapporter från killgänget via Martin(säger bara sexy-nurse!) å är med girlsen via Facebook allt va jag kan. :P


Jag å Viggo'n sitter här å skrotar i en varsin fåtölj. Han väntar på Elian å jag väntar på motivation till å städa. :)
Leo är äntligen hos bästisen Isak å leker. :) Vi skulle cyklat dit(Martin har vår bil..) men Isak's pappa var snäll å hämtade Leo i stället. ;)

Dags för uppryckning allternativ nerbäddning framför tv:n.
Vi får se vart det bär! :P

Av Lisa - 25 juli 2015 08:22

Kaffe i sängen denna morron.
:)

(varför ser det ut som jag har världens fetaste hand?!)

Medicinen hjälpte så jag har äntligen sluppit klådan å fått sova i natt! :)

Ska snart masa mej upp å göra frukost sen tänkte jag ägna den här (eventuella?) stormdagen åt att komma i fatt med allt det där tråkiga man borde gjort precis i början av semestern.

Städa badrumsskåp, inventera höstkläderna å skriva listor.
Det ena roligare än det andra men jag hoppas på å kunna bocka av något! :)

Hoppas ni får en fin dag! :)
Hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards