Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Lisa - 20 juli 2015 19:10

Ett stopp vid Tallet på hemvägen för ett spontan-bad i underkläderna i stålande kvällssol! ;)

Det behövdes verkligen i dag...

Av Lisa - 20 juli 2015 18:02

Jo.
Det gick inte å låta bli. ;)
Jag trotsade benhinnorna å drog med familjen plus Stina å Daniel till nytorpet. ;)

Värdelös runda förvisso(smalt, rötter, stockar å svårt å hitta!) men ändå.
4 kilometrar.
Som satt fint! ;)

Av Lisa - 20 juli 2015 10:18

Ja. Gomorron är det väl inte legitimt å säga såhär pass långt in på förmiddagen? :)

Måndag då.
Två veckor av ledighet framför oss å jag försöker få i hop de grejer jag gärna vill hinna med innan jobbet kallar igen.
Det är egentligen bara tre saker, tosselilla, viltsafari på Eriksberg å stugan.
Så det borde ju gå. ;)

Dagen i dag ska ägnas åt plock å fix å förberedelse inför morrondagens inflyttning.
Jojomensan.
I morron flyttar vår nya lilla kattpojke in.
Det kan hända att jag haft ett finger med även i namngivningen av denna.
Kan ni gissa vad han får heta?
;)

Nä.
Nu ska jag dra på mej lite paltor å bege mej till granngården å köpa kompostgaller. ;)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards