Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Lisa - 4 juli 2015 16:23

Bresaola-rullar funkar alltid! :)

Av Lisa - 4 juli 2015 14:43

Efter en nära-döden-cykeltur till Ica å ett återupplivande dopp i poolen har vi hävt oss på en filt i skuggan. :)

Hjärnan jobbar en anigens långsamt ännu å det hade nog gynnat med en tupplur skulle jag tippa, men det får va med den saken. ;)

I stället tar vi sikte på en liten trerätters middag å kvällsdopp i sjön senare för å fira semestern ytterligare. ;)

Å i morron är vi helt tillbaka på banan igen. ;)

Av Lisa - 4 juli 2015 08:45

Martin är ledig å kolla klockan.
Vad var det jag sa?! :P
Slut på sovmoronarna! :)

Jag ska bespara er selfies i dag, för jag är inte särskilt fräsch precis. :P
Hade verkligen roligt i går å hade Martin inte haft vett att tvinga hem mej vid halv två hade jag troligen stått i sommarstaden å dansat än. :)
Hysteriskt kul!
Tusen tack alla inblandade! <3

Det verkar bli prima väder i dag men vi ska faktiskt inte till stranden.
Jag å mina soleksem behöver en seriös solvila så vi satsar på att hålla oss hemma under dagen.
Martin å Viggo ska på fotbollsavslutning men några mer större planer har vi som sagt inte. ;)

Vi hörs lite senare!
Kram på en stund! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards