Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Lisa - 27 juni 2015 16:41

Bara tio minuter sena! :)

Nu ska vi ha kul! :)

Av Lisa - 27 juni 2015 15:56

Vann över latheten å sprang utökade rundan i stället för å ta snabbaste vägen hem! :)

Nästan 4 km.
:D

En dusch på det sen är vi redo för grill å chill på onionroad! :)

Av Lisa - 27 juni 2015 13:00

En lite grattis-påse lyckades jag ordna i hop i dag på förmiddagen. :)

Lite godsaker han gillar å lite lotter! :)

Han var klart värd miljoner mer, men det är bättre än inget i allafall. :)

Av Lisa - 27 juni 2015 08:18

Å hipp hipp hurra för världens bästa man i dag! :)

Grattis på födelsedagen Martin! <3

Jajjamen.
Lördag.
Den 27 juni å min mans födelsedag.
(Å jajja's! Grattis till dej med! <3)
Jag fick både hjärnsläpp å psykbryt i presentjakten i går så här står vi utan en enda grej. :( Känns för jäkligt men jag ska lösa det sen. ;)

Viggo ska ju spela matcher uppe på IP i dag å i kväll är vi(lite kors i taket! :P) bortbjudna. :)

Vid halv fem beger sej hela familjen till notavalla för å grilla tillsammans med familjen soon-to-be Magnell! :)

Vi ska äta frukost nu, sen ska jag å Leo skjutsa upp Martin å Viggo å köra å fixa lite ärenden innan vi också joinar gänget på IP å anmäler oss till vår kökstjänst! :)

Ha en bra dag!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards