Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Lisa - 26 juni 2015 20:34

Mojito var det! :)

Av Lisa - 26 juni 2015 19:46

En obligatorisk bild på maten! :)

Lite grillat förståss. ;)
På altanen.
I solen.
:D

Av Lisa - 26 juni 2015 17:58

Den här dagen kändes liksom inte särskilt lyckad.
Svårt å sätta fingret på varför, men den där känslan av att inte få i hop någonting vettigt av någonting har liksom varit överhängande...

Sen kom Martin hem å tog helg å då blev jag genast gladare! ;)

Viggo insisterar numera på snedbena. :P

Nu kör vi på grillat å något gott i glaset här i solen. (Jaaaa! Snälla stanna!)
Å det må va både pool-spel å kalas att anpassa sej runt i helgen, men vi är i allafall lediga allihopa! :)

Av Lisa - 26 juni 2015 13:51

Viggo åkte med Anna till Svängsta å jag å Leo begav oss på jakt efter födelsedagspresent till pappa(gick åt skogen. vad f*n köper man?! :/) å sen tänkte jag mej lunch på stan.
Men varken brasseriet eller Thai dög åt mitt sällskap.

Det skulle va spätta å enbart det.

Så.
Rökeriet blev det.
Föga imponerade utan snarare rejält överreklamerat enligt min smak, men Leo rensade praktiskt taget sin tallrik. :)

Av Lisa - 26 juni 2015 08:31

I dag skiner solen så jag försökte faktiskt dricka kaffe ute.
Men nä.
Jag frös å gick in.

Så här sitter med min tid-mugg mitt i bland en jäkla massa playmo(ni får visualisera. minnet är fullt å det hjälper inte vad jag gör..!) som är barnen senaste grej att leka med. :)
Dom var så söta i går när jag tjuvlyssnade, det var drottningmammor å kungpappor som fick bebisar å kallade varandra för älskling(där kommer inspon från mormor å morfar, sällan vi säger så här annars. *emojin som skrattar så den gråter*)

I dag är det fredag ja.
Viggo-spiggo har en dejt med Maja bokad annars är planeringen ganska så tom. :)
Jag tänker göra slag i saken å använda lite av den mynta som tagit över i kryddkrukan å göra mojitos, men det tar ju inte hela dagen precis. ;)

Hoppas ni får en bra dag.
Vi hörs igen snart! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards