Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 juni 2015

Gomorron måndag! :)

Av Lisa - 22 juni 2015 08:43

Första officella semesterdagen inleds med förra årets stående inlag: trapp-kaffe. :)

Jag får sitta på en filt för å inte bli blöt men ändå.
Jag sitter här i T-shirt å utan strumpor å det får man va nöjd med i detta icke-semestervänliga väder! :)

Barnen steg upp nån gång efter halv sju å drog i gång lekandet med duplo-världen(så länge jag slipper va i vardagsrummet å se allt får den va kvar, dom leker ju med det än.. :P) å jag masade mej upp för bara en liten stund sen.
Då var barnen hungriga som vargar förståss.
Köpte mej lite tid med förfrukost just för att kunna inleda dagen här på trappan i lugn å ro.

De tillfällen å saker som gör mej till en bättre människa är viktiga att prioritera! ;)

Å på tal om det planerar jag att återinföra ännu en semester-tradition från förra året i dag också, nämligen morronträningen! :)

Så länge Martin fortfarande jobbar får det bli styrka här hemma, men sen hoppas jag inleda min dagar med löpning å sen mitt altankaffe! ;)
Men det är då, å nu är nu.
Så det blir först lite frukost, sen träning! :)

Mina ögon kliar ganska rejält i dag också(igår skulle ni sett mej, har aldrig varit värre!) men jag hoppas att Martins allergitabletter ska hjälpa mej att må bättre i dag.

Planerna för denna måndag är inga större.
Ingen stress någonstans men kanske något projekt startas upp.
Alla skåp från kyl till skafferi till badrums till garderober är i akut rensbehov så vi får se vad vi känner för! :)
Det hade ju varit skönt å ha sånt färdigt om nu sommaren behagar komma å vi vill spendera dagarna vid havet sen! :)

Nu är kaffet slut så här vankas frukost på riktigt! :)

Ha en bra dag så hörs vi! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards