Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Lisa - 21 juni 2015 19:53

Min själ har lugnat ner sej! :)

Stressen har lagt sej å jag känner mej glad.

Det är värt å firas! :)

Riktigt god öl om jag får uttala mej.
(Så sällan som jag dricker det menar jag. :P)

Det må regna till å från, men det är ändå helt okej sitta-på-altanen-väder.
(Jag låtsas fortfarande att jag är i stugan...!)

Å semester alltså.
Det är värt å tjata om! :)

Av Lisa - 21 juni 2015 17:45

Äta middag på altanen. :)

Ackompanjerade av ösande regn, med filtar å infravärme! :)

Inte mindre gott för det kan jag säga! :)

Å ja. Ni ser rätt.
Jag dricker tamejtusan öl till maten med.
Är det sommar så är det! :)

Av Lisa - 21 juni 2015 14:26

Här sitter jag på altanen å låtsas att jag är i stugan. :)

Filt å tidningar å en kopp kaffe på altanen. ;)
Den totala avkopplingen fattas, men annars är känslan av vila helt okej. ;)

Vi har varit vid havet å myst mellan skurarna(riktigt soligt tom!) å grillat lite lunch när vi kom hem.
Barnen leker med sin duplo-värld å har faktiskt(*peppar peppar*) varit de bästa av vänner hela dagen! :)

Annars mår jag väl lite sisådär.
Jag är fortfarande så trött att jag hade kunnat somna sittande å stressen vill inte försvinna.
Men sex veckor? Det måste man ju lyckas beta av måsten o-c-h hinna varva ner..?
I dag satsar jag på fortsatt zombie-mode.
Å så tar vi nya tag i morron! :)

Av Lisa - 21 juni 2015 08:59

Några har tagit över vardagsrummet med duplo(?!)). ;)

I dag forsätter vi att ta det lugnt.
Jag är inte redo för något annat än.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards