Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Lisa - 15 juni 2015 18:33

Pust alltså.
Vilken lång dag.
Flängt omkring på ungefär en miljon instanser å fixar å grejat.
Är helt matt(sviterna efter festen säkert. tanten tål inte mer nu! :P) å än är inte dagen slut.

Två dagar kvar till semestern.
Sen avslutas veckan med bröllop(missförstå mej inte nu, men det ska bli ganska skönt när mitt uppdrag är slutfört! :)) å förhoppningvis en tur till stugan(om det inte är uselt väder vill säga..!).

Nu ska jag ge mej på att skala räkor till ett helt kompani här.
Men sen.
Sen blir det vila framför tv:n för resten av kvällen.
(Träningen da? Den får vänta till i morron.. :()

Kram

Er!
:)

Vad säger vi?
Satsa på blont eller är det för mycket ålderskris? :P

Av Lisa - 15 juni 2015 07:14

Still blond.
Orkade inte alls med tanken att färga till aka mej brun i går... :P

Tre arbetsdagar kvar.

Sen ropar vi semester! ;)

Ha en bra dag!
Vi hörs! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards