Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Lisa - 11 juni 2015 21:04

Man kan säga som så, att partytältet inte riktigt trivdes å gav sej på ett vågat rymningsförsök i eftermiddags.

Tack å lov var världens bästa granne hemma å lyckades fånga in å förankra rymlingen innan vi kom hem.
Tusen tack världens bästa Freddan! <3

Annars så har vi ju då spenderat eftermiddagen med att vänta på klippning av Viggo'n.
För första gången ville han inte ta så mycket, men det blev toppenfint ändå. :)

Det sista till min outfit, å en räddningscarfs som ska täcka spåren sen nästa vecka, är inhandlade.
Dessutom hade Cubus 30% på allt i dag så barnen kammade hem en varsin T-shirt å coola jeansshorts å de hade mina efterlängtade harmesbyxor i rätt storlek så det fick bli ett par sånna med innan vi köpte glass å åkte hem. :)

Väl hemma fick det bli panik-hämtmat(orkade bara inte handla mat med...!) å när Martin å Daniel körde för å handla festmaten tog jag barnen med mej å körde till sjön.

Magiskt skönt vill jag lova. Till å med varmare än jag trodde, så vi låg i en bra stund alla fyra. ;)

Nu sitter jag på trappan å avnjuter ett glas rosé innan det är läggdags. ;)

Å i morron, då är vi lediga å ska spela den blomstertid nu kommer å fira in sommarlovet för allt vad vi är värda! :)

Nu tackar jag er, min trognaläsarskara, för i dag! <3
Kram å gonatt!

Av Lisa - 11 juni 2015 17:59

Sen premiär i år.
Men nu.
Äntligen.

Det är verkligen så att jag blir en bättre människa när jag får bada!
:D

Av Lisa - 11 juni 2015 14:23

I snart 1 timme har vi väntat.

Jag ska aldrig mer vänta till sista minuten...

Av Lisa - 11 juni 2015 07:00

Eftermiddagen å kvällen är fullbokad så även denna dag fick träningen läggas på morronen.

Lagom svettig å så efter min lilla runda.
;)

Jobbar som sagt kortdag(tack å lov! hur skulle vi annars hunnit!?) å sen ska vi snabbt in till stan å fixa.

Ha en bra dag.
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards