Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Lisa - 9 juni 2015 19:46

Om poolen kommer till användning?
Mmm.
Det kan man säga. :P

Det är lite overload-känsla på denna tisdag.
En massa kvar å göra till lördag.
En massa kvar å göra till bröllopet.
En massa annat kaos.

Martin spelar korpen-match å barnen är lagda här.
Listskrivande fortsätter å timmarna rusar..!


Varför känns det jämt som jag tar mej vatten över huvudet?!

Här tar grunden till växthuset form.. :D

Av Lisa - 9 juni 2015 15:00

Jaaa jaaa..?! :P
Mina sandaler står tydligen bra på jobbet.
*emojiapan som håller för ögonen*

Av Lisa - 9 juni 2015 09:02

Snart semester..! :)

Ge mej lite sommarväder nu bara.
Sen ska här njutas! :)

Av Lisa - 9 juni 2015 07:01

Klockan 05.40 begav jag å den nya, något lyssnade, tröjan ut på tur! :)
Väldigt behagligt väder, ingen blåst alls för första gången på jag vet inte när..?!

Det gick sannerligen inte fort i dag.
Men jag tog mej runt, å som sagt, all motion jag kan få är lysande.
Särskilt en sånhär fullsmockad vecka! ;)

Dagens naturupplevelse ägde faktiskt inte rum i skogen i dag, utan den var lite närmare än så. ;)

Den ni! :)
Det är inte alla som jagar talgoxe i vardagsrummet klockan halv sju. :P

Tisdag då som sagt.
Listor som ska skrivas å fester som ska planeras(mindre än två veckor till sommarens första bröllop!).

Men först sticker vi å jobbar lite!
Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards