Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Lisa - 7 juni 2015 20:14

Nä ni.
Något löpande blir här visst inte i kväll.

Martin ska strax köra i väg här en runda så det funkar liksom inte rent tekniskt.
Nu skulle jag ju kunna träna något annat hemma i stället.
Det skulle jag verkligen.
Men jag har faktiskt ingen lust så jag struntar i det.

Tar en varm dusch å bäddar ner mej å kollar på Ernst. :)
Å somnar troligtvis! :D

Så mycket roligare än så blir jag nig inte i kväll då.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 7 juni 2015 17:28

Har som sagt mest donat i trädgården i dag.
Skönt.
Men något som är betydligt mer obehaglig är den trötthet jag dragits med prick precis hela dagen här.
Känner mej fullkomligt utmattad trots tillräckligt med sömn å dagens lugna tempo. :(
Fattar inte vad det beror på? :(

Håller i vilket fall på å muntra upp mej med en ljuvlig söndagsmiddag i form av lax å senare tänker jag trotsa träningsvärken from hell(vill typ skrika när jag reser mej upp! :P) å avsluta denna helgen med en löptur! :)

Precis så här kalla å frusna blir man efter man badat i poolen. <3

Av Lisa - 7 juni 2015 13:07

Tomater å chilis är omplanterade å växthus-grunden är på G! :)

Av Lisa - 7 juni 2015 08:43

Leo visar åtminstone glatt upp sitt nya linne! ;)

I dag blir det trädgårdsfix för hela slanten.
En härlig plan om ni frågar mej!
Bara va hemma?
När hände det sist? ;)

Nu ska jag här göras äggröra å bacon till den den uthungrade familjen(som säkert varit uppe sen sex. Det var i-n-t-e jag!)

Vi hörs! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards