Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Lisa - 6 juni 2015 22:18

Vad hann vi med? :)

Först ett HIIT-pass som gjorde med helt skakig av utmattning. ;)
Sen en tur till Kristianstad.

Blev lite shoppat.
Pumpsand, skolavslutningsstasser å en ny löpartröja till moi.
:D
Använde en födelsedagspeng till tröjan, plus ett par mjukis/pyjamasbrallor som faktiskt går att köra till Ica i samt en svart kofta. ;)

Vi var inte hemma från utflykten förrän klockan var närmare fem.
Då joinade Daniel å Alva också lagom till middagen skulle lagas.
Det blev grillat som ni vet. :P

De har nästan precis kört hem å vi har haft svinroligt som alltid. ;)

Nått grävande eller annat trädgårdsfix hanns det inte alls med, men det är ju en dag i morron också. ;)

Nu blir det lite soffhäng sen ska jag lägga mej med den underbara känslan av att inte ha någon tid att passa i morron bitti. ;)

Kram å sov så gott! ;)

Av Lisa - 6 juni 2015 19:45

Lunchen blev en frappe å en morotsmuffin på espressohouse så man kan säga att jag var ganska hungrig nu. ;)

 

[Bild]

Färska korvar, fläskfilé, ljummen potatissallad(på färskpotatis), jordgubbssallad, grillsås, kryddsmör! :)

Av Lisa - 6 juni 2015 15:43

Leo å jag är inte helt överens om vad som är "fin-kläder". ;)

Eller jo, han köpte superfina kläder också, tack å lov. :)
Viggo däremot, honom fick vi muta med både ett skärp å linne för att han ens skulle titta åt annat än munktröjor.

Ändå.
Slutet gott allting gott.
Båda barnen är nu kittade för nästa veckas skolavslutning. ;)

Av Lisa - 6 juni 2015 12:24

Stina mms:ade denna i vår sms-grupp i går.
(Jo man kan säg att vi umgås alla fyra, även när vi inte är på samma ställe. :P)
Klockrenaste på mycket längre! :)

Av Lisa - 6 juni 2015 09:05

Där har ni den:
Trapp-kaffebilden! :)

Har precis varit å lämnat familjen på IP å tar min sista kopp kaffe här på trappen.
Ska i det närmsta packa min egen träningsväska med för i dag blir det faktiskt en tur till Motiva.
55 min HIIT är det som gäller tydligen(?!). :)

När alla är färdigtränade ska vi ta Stinan med oss på roadtrip söderut.
Främst är vi på jakt efter rätt storlek på sand till pool-pumpen men stadium-outlet å nya gallerian i Kristianstad ska också få sej ett besök. ;)

Det är bråda dagar denna helgen i det arvidssonska hemmet. ;)
Mest på hemmaplan(sååå skönt!) förrutom den lilla shoppingturen då. ;)

Tanken är att vi(läs: Martin) ska börja gräva ut å förbereda på platsen för mitt växthus å sen tar vi oss en grill i kväll tänker jag. ;)

Dags å sätta lite fart nu då kanske? :P

Ha en bra dag!
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards