Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Lisa - 4 juni 2015 21:41

Den stilen.?! <3

Så kan man ju också sova. :D

Jamenvisst.
Så gick den dagen.
Jag å Leo städade hela huset i förmiddags.
Han dammvippade mest på viktiga ställen, så som väggar å trappräcken å så, medan jag gick loss med dammsugaren å moppen. ;)

Sen var jag ju på jobbet i några timmar å åt smörgåstårta(som var sådär alltså. Har aldrig sett tjusningen i det faktiskt.. :P).
Å så var vi på avslutning med Viggos förskoleklass, som blir en etta(?!) till hösten. ;)

Vi cyklade dit å hem å när jag å Leo kom hem hade de andra två grabbarna dragit fram poolen här. ;)
Skapligt väder ändå, å hopp om sommaren trots det envisa blåsandet! ;)

Nu har vi krupit ner å ska fortsätta på en ny-gammal Ernst-säsong(började i går, men somnade omgående båda två. :P)

I morron är det fredag.
Då ska jag upprätthålla min löprutin å sen tar vi en luuuuugn helg! ;)

Gonatt på er!
Kram å hej! :)

Av Lisa - 4 juni 2015 20:40

Leo cyklade själv till å från stora lekplatsen nu i kväll. ;)

Å han skrek inte något?! :)
Inte illa det inte! ;)

Av Lisa - 4 juni 2015 19:14

Det ska tydligen bli varmt i helgen...

Jag vågar inte riktigt hoppas, men familjen är som synes mer positiva. :D

Av Lisa - 4 juni 2015 17:35

Först avtackning å smörgåstårta på jobbet.
Sen vidare på avslutning med Viggos klass.

Inte det bekvämaste jag vet precis, men solen skiner åtminstone! :)

Av Lisa - 4 juni 2015 07:52

Sovmorron i dag.

Ska bara bort å lämna Viggo på skolan sen ska vi hen en stund igen innan min oerhört betungande arbetsdag börjar. :P
Vi ska ha avtackning av en blivande pensionär å mest fira kan jag tro. :D

Här hemma hoppas jag hinna städa något rum åtminstone.
Å äta en stadig frukost. ;)

Vi hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards