Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Lisa - 1 juni 2015 22:23

Det var inte så dumt att fylla trettio ändå.
(Inte för att jag tänker forsätta å va det efter i dag, men ändå.
25 for the win liksom! :P)

Har haft en superhärlig kväll med min underbara familj å fått de två saker som toppade min önskelista. ;)

I morron återgår vi till vanligheterna igen.
;)

Stort tack för alla grattis i dag! ;)

Av Lisa - 1 juni 2015 17:29

Ser ni, ser ni? :)

Vecka 26 kommer det.
Mitt alldeles egna växthus! :D

Vilken lycka!

Nu blir det lite spontanfirande med hämtmat å marängtårta tillsammans med min allra bästa familj(minus Gustav. :()! :)

Av Lisa - 1 juni 2015 16:25

Inte så dumt att jobba på sin födelsedag ändå. :)

Söta fina så glad jag blev. <3

Av Lisa - 1 juni 2015 06:32

Jag å min tid-mugg säger gomorron.
Å som sagt.
Jag behöver all tid jag kan få.

30 år.
Jag är inte alls redo å det ösregnar.

Men jag tröstar mej med att förrutom möjligen odödlighet, har jag fått allt jag önskat.
En Martin, en Viggo, en Leo å vårt lilla hus.

Å en herrgårds weekend sitter inte håller precis fel. ;)

Man kunde ju kanske tänkt att man unnar sej en semesterdag på sånna här, hrrmm, något större bemärkelsedagar, men se nä.
Icke jag.

Har inte heller beställt någon tårta eller ordnat något som helst firande till i kväll.
Det blir en helt vanlig måndag.
Fast ändå inte.
:)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards