Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under maj 2015

Av Lisa - 30 maj 2015 07:28

Såhär mina vänner, ser man ut när man ut när man är ute till halv tre på natten vaknat klockan sex...

Jag skulle cyklat hem tidigt var min plan, men det ändrades uppenbarligen i takt med att vinet flödade. :P

Jag hade helt hysteriskt roligt faktiskt.
Först med alla kollegor på brasseriet, å sen på loch ness, där jag inte varit sen jag var arton typ. :)
Det började ös-ös-ösregna precis när vi cyklade hem, men bortsett från det var det en mycket bra kväll! ;)

Det kommer bli en lång dag.
Som inleds med fotboll för grabbarna grus klockan nio.

Så nu.
Nu blir det frukost! ;)

Av Lisa - 29 maj 2015 17:14

Då kör vi på AW då! ;)

Av Lisa - 29 maj 2015 16:31

Då kör vi på AW då! ;)

Av Lisa - 29 maj 2015 07:04

Jodå.
Klockan stod på 5.30 å jag begav mej ut på en liten runda även denna fredag. ;)

En härlig runda faktiskt, jag gillar å springa på morronen, å rena naturupplevelsen också för jag såg en räv till å med. ;)

Det är strax dags att bege sej till jobb/förskola/fritids här.
Vi hörs senare, ha en bra fredag! :)

Av Lisa - 28 maj 2015 21:54

Det må va det absolut fulaste hörnet i vårt hus, med en ful byrå som hängt med sen tidernas begynnelse å som alltid är full med bråte å gärna öppen med...
(I kväll är dock lådorna stängda å tvättkorgen är tom, kors i taket!)

Men ändå.
Det är där vår sovrums-tv hänger.
Å just den här bilden ska visa å tipsa om mitt kvällsnöje: Sommar med Ernst på tv4play.

Alla säsonger finns å jag avnjuter för tillfället den från 2011, som jag inte ens sett innan, å jag tänker lätt fortsätta plöja resterande med sen.

Så.
Har ni en Apple-tv å gillar Ernst så är det bara till å kolla ni med. ;)

Av Lisa - 28 maj 2015 21:14

Ännu en dag med huvudvärk går mot sitt slut.
Verkar va inne i ett stimm av det just tyvärr.
Förhoppningvis ger det med sej under helgen här.

Så.
Mer än huvudvärken då?

Jo.
Leo å jag hann bocka av några saker från listan under förmiddagen.
Långt i från alla dock, då det var extremt lång väntetid på klippningen just i dag.
Men klippt blev han pojkrackarn å vi åt ju en prima frukost med, å det är huvudsaken. ;)

I kväll har jag tränat cirkel som sej bör å mycket mer blir det inte av denna dagen.

I morron är det fredag å jag siktar in mej på ett morron-löp, jobba en sväng å på kvällen ska jag på AW med mina kollegor på brasseriet.
Vi ska sitta ute så jag hoppas innerligt på betydligt varmare väder än i kväll. ;)

Gonatt på er nu.
Kram å hej! :)

Jag har för övrigt blivit mina föräldrar
(Jag säger ju att jag är gammal!) å slutat med strumpor nu.
Hur kallt det än är om fötterna! :)

Av Lisa - 28 maj 2015 11:35

Fyra dagar kvar till trettioårsdagen.

Å jag har köpt mitt livs första RÖDA pelargon.

Nu räknas jag verkligen som gammal! *emojiapan som håller för ögonen*

Av Lisa - 28 maj 2015 10:31

Nyklippt med rosa färg. <3

Ganska söt! <3

Leo · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards