Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Lisa - 28 april 2015 21:40

Som sagt:

Med båda paren långa löptights i tvättmaskinen drog jag på mej vad som fanns att tillgå, hängde nya väskan över axeln å körde in till Stina för å springa.
Hon hade garanterat att rundan skulle va 3 km å jag trodde för allt i världen inte att jag ens skulle orka det i hennes tempo.
Jag visste egentligen att just distansen skulle va längre i verkligheten å att hon skulle lura ut mej på en längre strecka. :)

När vi var precis på upploppet å hade hunnemara i sikte frågade Stina: "vill du slå rekord?" å mycket riktigt, efter en extra tur runt Servus också så slutade hela rundan på exakt 5 kilometer! :D
Jag hade glömt mina lurar hemma, å de jag lånade av Stina funkade bara den ena snäckan så runkeeper resultaten rapporterades inte i mina öron.
Ett vinnande koncept visade det sej, för jag hade verkligen aldrig kunnat tro att jag klarade springa i en halvtimme i streck å två kilometer mer än mitt precis satta PB.
Men jo.
Det är sant.
5 kilometer alltså.
Jag är riktigt impad av mej själv! :)


Nu ska jag i det närmsta bara bädda ner mej, å förhoppningsvis sova gott å kunna reda ut lite med förskolan redan i morron bitti.
Dialogen måste funka.
För Leos skull!

Kram å gonatt på er nu.
Sov så gott! ;)

Av Lisa - 28 april 2015 19:08

Drog en chansning å körde in till Stina för å springa en runda i stället för tabatan som börjar så sabla sent.

Å ni ser ju själva.

Det trodde jag ta mej tusan aldrig! ;)

Av Lisa - 28 april 2015 16:31

Tisdagar.
Det är verkligen skit-dagar.

Arbetsdagen var helt fantastiskt bra men sen blev det ledsamt igen vid hämtningen.
Det känns som att förskolan å kag inte alls förstår varandra just nu å det tär något så grymt att det inte känns särskilt bra varken att lämna eller hämta Leo för tillfället.

Nya tag i morron förståss för det måste såklart lösas, men just nu känns det väldigt länge tills dess...

Av Lisa - 28 april 2015 08:48

Morronen kunde börjat bättre än att lämna en förkrossad Leo på en avdelning utan ett enda favoritdjur att leka med men jag har förhoppningar om den här dagen.

Det ser ut att bli en strålande dag, rent vädermässigt med ljumna vindar å solsken.
Å även fast det är tisdag kan vi räkna det som onsdag å snart helg å familjetid igen.
Jag gillar mitt jobb, men att va ledig med mina grabbar ligger alltid överst på önskelistan. :P

Ha en bra dag nu.
Så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards