Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Lisa - 25 april 2015 22:42

Nu är jag rejält matt alltså.

Har som ni vet storstädat å sen ätit grill-middag i hop med syskonen å Daniel å Alva. :)

Vi hann spela lite kort med innan de begav sej hemåt i regnet.

Ska snart lägga mej men fastande lite i die Hard här(för dom har jag ju inte sett tusen gången..?! :P) så jag ligger på soffan en stund till. ;)

Gonatt på er.
Vi hörs i morron. ;)

Av Lisa - 25 april 2015 18:40

Så sjukt gott! :)
Spett med grönsaker, korv, fläskfilé å kyckling. :)

(Å faktiskt ingen potatis eller bröd.
Det är ju skärpning med kosten här. Även på helgerna.:D)

Såserna premiärar för denna säsongen, kokad bbq-sås å cheddar-jalapeños-sås å är så magiskt goda! :)

Jojjomen.
Vi blev mätta i dag också kan man säga.
:)

Av Lisa - 25 april 2015 16:04

Göta-petter(som Martin brukar säga! :P)vad gott det ska bli! :)

Av Lisa - 25 april 2015 11:46

Huset är skrubbat nerifrån å upp å nu vill jag påstå att vi har rättigheter att bara njuta för resten av helgen! :)

Ni vet ju vid det här laget att jag är galen i doftljus, men de kräver ju att man är hemma för att kunna njuta av.
Funderar lite på att testa på doftpinnar.
I källaren framför allt å sovrummet.

Nån som kan det här?
Som kan rekommendera några som är extra bra/luktar gott?

Av Lisa - 25 april 2015 07:43

Här är vi uppe å i full gång redan.
Eller ja, jag försöker ta en lugn kopp kaffe innan frukost, men det går sådär.

Det är strax dags för frukost å sen ska jag hugga in på städningen! :)
Ville mest bara säga gomorron! :)

Innan jag avslutar undrar jag om någon vet var jag får tag på den hör kryddan?
(Å ölkorven från samma märke?)

Har hittills bara letat på Ica, men ni som handlar på andra ställen får gärna hålla ögonen öppna. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards