Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Lisa - 21 april 2015 22:40

I går fyllde den här bloggen 8 år.
Men det missade jag visst helt att uppmärksamma.
Grattis till bloggen å mej i efterskott. :P

Om en dryg månad infaller dagen jag bävar för.
Då blir jag trettio.

För att lindra ålderdomen hade följande underlättat:
:)

Av Lisa - 21 april 2015 22:15

Vet ni vad det här är?

Ren lycka i en liten kartong.
Åtminstone när man sover med halvöppna ögon. ;)
Som jag väntat å så hade mitt apotea-paket legat på reptil sen i torsdags!
Beställde i onsdags morse, å leveransen var uppenbarligen lika snabb som alltid,en jag jade lyckats med bedriften att skriva en siffra fel i mitt nummer å därför inte fått min avisering!
Typiskt. Men jag upptäckte tack å lov mitt misstag i eftermiddags. :)

Nu börjar det bli dags att lägga sej igen här.
Men återigen, så blev det sammanfattningsvis det en bättre tisdag.
Å i morron är det onsdag igen å det är aldrig fel det! :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 21 april 2015 20:51

På väg hem från träningen å det är inte helt mörkt än! :)

Snart, snart kan man bada! :)

Av Lisa - 21 april 2015 17:57

En bra arbetsdag å en eftermiddag i skogen.

Fina nytorpet.
Jag älskar att bo här! :)

Som sagt.
En bättre tisdag.

Snart ska jag kasta i mej liiiite mat(inte från kassen. ger det nästa vecka med, sen får det va. vi är hopplösa, jag vet! *emojiapan som håller för ögonen*) innan träningen.

Vi hörs senare förståss. :)

Av Lisa - 21 april 2015 15:09

Full fart framåt! :)

En stund i nytorpet känns som en briljant idé! :)

Av Lisa - 21 april 2015 07:40

Lite jobb sen en tur till skogs planerar jag för i dag. :)

Ha en fin dag.
Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards