Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Lisa - 19 april 2015 21:18

Kvällens MM är slut.
Värdiga vinnare helt klart, men Magnus Murhén vann mitt hjärta redan från start så det kändes synd att han inte klarade knipa en finalplats...

Så fort som jag bara orkar mej upp från soffan ska jag bädda ner mej i sängen.
Är så galet trött så det ska bli ljuvligt att äntligen få sova. :)

Vi hörs i morron.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 19 april 2015 17:45

Att få leka helt ensam i badkaret medan storebror är ute å åker inlines med en kompis(när blev han så stor?!) det är lycka för en Leo det. :)

Av Lisa - 19 april 2015 16:10

Jag är dödstrött.
Det ska medges.
Men jag mobiliserade energi nog till att laga en prima söndagsmiddag! :)

Laxkotletter, pressad potatis, smält smör å ärtor.
Å en färgglad sallad made by Martin. :)

Av Lisa - 19 april 2015 11:11

Jo ni ser rätt.
I dag dricker jag läsk. :)

Man blir lätt lite törstig dagen efter när man sitter upp till klockan tre å dricker rosé å drinkar. :)

Roligt som tusan hade vi, så både tröttheten å törsten är lätt värt det. :)
Stina å Daniel hyrde in sej i Viggos säng å så gott som hela gänget lyckades sova till halv åtta i allafall. :)

Dagen i dag ska spenderas i trädgården i det underbara vädret. :)
Å så ska jag rebounda med mina inlines är tanken. :)
Vi hörs igen lite senare. :)

Av Lisa - 19 april 2015 09:30

Ser ni?

Altan-kaffe. :)

I dag verkar det sannerligen bli en fin dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards