Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Lisa - 3 april 2015 19:23

Det har liksom bara legat ett lugn över denna dagen.
Inte helt utan kaos förvisso(Viggo som tjurade i hop så Maja åkte hem. :/) men ändå.
Ingen stress! :)

Vi har varit i Ire å gått tipsrunda i skogen, varit ute hemma i trädgården å ätit gott grillat. :)

Till allt det goda passade rosé-premiären ypperligt. ;)

Efter middagen testade jag faktiskt att mjuka upp ryggen i ett bad(Andra gången jag badar i år redan?! måste va nytt rekord. :P) å fick en stunds ensamhet innan Leo joinade mej. :)

Han sitter där än å leker i vad som måste va iskallt vatten vid det här laget. :)

Viggo å jag myser lite i sängen här innan det är läggdags.
När barnen somnat ska vi se senaste transformers-filmen å äta en ny sorts vitchokladmousse å bara va. :)

En ledig dag son gett energi.
Helt klart! :)

Av Lisa - 3 april 2015 16:10

Man kan säga att vi hade lite svårt att bestämma oss. :)

Lite friterade pommes å fläskfilé å förståss minst två såser blir det också. :)

Av Lisa - 3 april 2015 14:43

Alltså.
Jag älskar den här sminkningen. :)

Försök att ignorerar det mörka under ögonen å fokusera på det rosa ovanpå ögonlocken. :)

Det är min absoluta favorit-skugga. :)

Den är från Mary Kay å jag har såklart köpt den av Anna, å det är även hon som lärt mej hur det blir så här snyggt(med hjälp av en mörk skugga längst ut om ni är med mej? :P).

Av Lisa - 3 april 2015 13:21

Ägg-jakt i Ire är gjord! :)

Av Lisa - 3 april 2015 08:25

Här är vi.
Vi har inte försovit oss om någon funderat på det.
Men barnen väntade faktiskt ända till halv sju innan de drog i gång å leka med det här:

En väldigt hightech konstruktion som håller upp en bilbana. :)

Annars har jag redan trott att det är lördag ungefär en miljon gånger.
Velat köpa tidningen å lyssna på ring så spelar vi å annat lördags-relaterat. :)

I dag ska vi till Ire å delta i deras påskfirande å i kväll ska vi grilla. :)

Något som däremot inte kommer hända är min inbokade träning. :(
Abstinensen är på topp men jag inser att det inte kommer bli några extra påsk-pass alls. :(
Satans skit alltså.

Nu ska vi äta lite frukost här.
Vi hörs senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards